Gå til innhold

Sony Ericsson Satio - nærmer seg nå!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har www.mobil.se testet Satio, her er link til video:

 

http://tv.mediaprovider.se/sony_ericsson_s...3796833501.html

 

Han konkluderer bl.a. med at Satio har det beste mobilkameraet han noengang har prøvd,

men at Satio ikke er fullt så "smart" som andre smarttelefoner, noe som trekker.

Jeg forventet begge deler :)

 

Satio fikk 4 av 5 stjerner i deres test :thumbup:

 

Den ser jo absolutt lekker ut i videoen til testen, så nå gleder jeg meg jo enda mer :dribble:

 

Når kommer amobil med test mon tro? Sikkert en uke ETTER at den har kommet for salg.

Lenke til kommentar
Nå har www.mobil.se testet Satio, her er link til video:

 

http://tv.mediaprovider.se/sony_ericsson_s...3796833501.html

 

Han konkluderer bl.a. med at Satio har det beste mobilkameraet han noengang har prøvd,

men at Satio ikke er fullt så "smart" som andre smarttelefoner, noe som trekker.

Jeg forventet begge deler :)

 

Satio fikk 4 av 5 stjerner i deres test :thumbup:

 

Den ser jo absolutt lekker ut i videoen til testen, så nå gleder jeg meg jo enda mer :dribble:

 

Når kommer amobil med test mon tro? Sikkert en uke ETTER at den har kommet for salg.

 

Jeg blir bare mer og mer klar for denne telefonen. Ja, jeg må si den ser knallbra ut. Virker som touchfunksjonen fungerer utmerket.

 

Amobil blir vel som regel en god del senere. Eller kan vi håpe på en overraskelse?

 

Men vet du noe om apps til symbian systemet?

Lenke til kommentar

Det finnes et HAV av forskjellige apps, spill og godsaker til Symbian der ute. Mye gratis greier, men også mye man må betale for, men da får man også litt kvalitetsprogrammer, bare søk etter symbian :)

 

Sjekk f.eks. ut symbianblogger.com,

 

Det finnes f.eks. gode emulatorer til Symbian så man kan laste ned og spille gode gamle nintendo NES spill på mobilen, det har jeg hatt før og er jo artig :D

Lenke til kommentar
Det finnes et HAV av forskjellige apps, spill og godsaker til Symbian der ute. Mye gratis greier, men også mye man må betale for, men da får man også litt kvalitetsprogrammer, bare søk etter symbian :)

 

Sjekk f.eks. ut symbianblogger.com,

 

Det finnes f.eks. gode emulatorer til Symbian så man kan laste ned og spille gode gamle nintendo NES spill på mobilen, det har jeg hatt før og er jo artig :D

 

Det blir spennende å se. Har aldri hatt en symbian telefon før, så blir helt nytt for min del. Men regner med det går greit.

 

Leste noe om quickoffice på den, og adobe acrobat. Den har støtte for det?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet hva som skjer med denne telefonen? Ser den har kommet for salg i bl.a. Sverige og England denne uken her.. Min bestilling har fått endret bekreftet dato 2 ganger og står nå på ubekreftet 2. november :-(

 

Tidligere har jo alltid Norge blitt prioritert når det gjelder releaser fra SE...

Lenke til kommentar
Noen som vet hva som skjer med denne telefonen? Ser den har kommet for salg i bl.a. Sverige og England denne uken her.. Min bestilling har fått endret bekreftet dato 2 ganger og står nå på ubekreftet 2. november :-(

 

Tidligere har jo alltid Norge blitt prioritert når det gjelder releaser fra SE...

Tja, Komplett har den allerede på lager...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...