Gå til innhold

Sony Ericsson Satio - nærmer seg nå!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en ideo om hvor lang tid det tar for komplett.no å sende til Nordland? Bestillte på fredag den 16. og tlf ble sendt ca 16.30 samme dag. Har forsøkt å spore den og får opp at den er postet men at ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding. Noen som vet om dette betyr at tlf fortsatt befinner seg i Sandefjord??? -Jeg vil ha den NÅ....

Lenke til kommentar
Noen som har en ideo om hvor lang tid det tar for komplett.no å sende til Nordland? Bestillte på fredag den 16. og tlf ble sendt ca 16.30 samme dag. Har forsøkt å spore den og får opp at den er postet men at ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding. Noen som vet om dette betyr at tlf fortsatt befinner seg i Sandefjord??? -Jeg vil ha den NÅ....

 

Da har nok ikke pakken din rukket posthentingen på fredag. Da vil du nok se etterhvert i ettermiddag at pakken kommer til postkontoret (i Sandefjord) og Oslo senere i kveld)

Lenke til kommentar

Fikk Satioen min idag og har fått testet den ut litt nå :)

Må bare venne meg til hele touch konseptet, fordi det er så utrolig uvant for meg :!:

Men den er jo sinnsykt sprek!!

Byggekvaliteten er noe av det beste jeg har vært borti, Satio føles skikkelig eksklusiv i hånden :new_woot:

Super skjerm og skikkelig bra bildekvalitet. Har ikke sett åssen video ser ut på den enda, men en demo video som lå på den så utrolig fin ut.

Også får man visst et års gratis nedlasting av filmer fra PlayNow til Satio, så man kan laste ned filmer i perfekt format uten å måtte konvertere noe, og nyte med en gang, og da kan man jo kose seg med mye god film på toget det neste året :dribble:

Lenke til kommentar
Fikk Satioen min idag og har fått testet den ut litt nå :)

Må bare venne meg til hele touch konseptet, fordi det er så utrolig uvant for meg :!:

Men den er jo sinnsykt sprek!!

Byggekvaliteten er noe av det beste jeg har vært borti, Satio føles skikkelig eksklusiv i hånden :new_woot:

Super skjerm og skikkelig bra bildekvalitet. Har ikke sett åssen video ser ut på den enda, men en demo video som lå på den så utrolig fin ut.

Også får man visst et års gratis nedlasting av filmer fra PlayNow til Satio, så man kan laste ned filmer i perfekt format uten å måtte konvertere noe, og nyte med en gang, og da kan man jo kose seg med mye god film på toget det neste året :dribble:

Veldig i tvil om det blir denne eller ikke ;) Kan du komme tilbake med litt info ift batterilevetid etterhvert? Har sikkert mye å si om man dimmer skjermen litt, ikke har på wifi så mye og skrur av 3G. Følger det med adapter slik at ud kan koble til ditt eget headset?

Lenke til kommentar
... noen som vet hvordan jeg får frem smileys, eller kan lage egne smileys på denne?

Ifølge info fra testene har ikke denne SE-telefonen "innebygde" smileys slik som andre SE-telefoner. Så her blir det å bruke :-) osv. ...

 

Lurer selv på å kjøpe denne telefonen, men avventer brukermeldinger her! Kjør på og gi oss flere erfaringer! :yes:

Lenke til kommentar
... noen som vet hvordan jeg får frem smileys, eller kan lage egne smileys på denne?

Ifølge info fra testene har ikke denne SE-telefonen "innebygde" smileys slik som andre SE-telefoner. Så her blir det å bruke :-) osv. ...

 

Lurer selv på å kjøpe denne telefonen, men avventer brukermeldinger her! Kjør på og gi oss flere erfaringer! :yes:

Men, er det noen mulighet til å legge inn egne ord? På andre telefoner er det predefinerte maler som man kan endre på, og erstatte med smileys om man vil...

Finnes det også noe godt smileys program som funker bra på Satio'en?

Lenke til kommentar

Batteriet på min holdt 2døgn med normal bruk, Hørt på music, surfa noen timer på nettet (Med WiFi), tatt bilder, ringt osv)

Den har ikke mulighet for å justere musikken som på en walkman tlf, men syntes lyden var bra nok til at jeg ikke trenger det. Dypbass og bra lydnivå. Den er mindre en Omnia HD og litt tykkere, men Satio har bedre kamera.

Endret av Alvrina89
Lenke til kommentar

Fikk selv telefonen i formiddag og er imponert over byggekvaliteten. Kamera er over all forventning og har ingen hast med lading selv om jeg har brukt den aktivt fram til nå (batteri var sånn ca 3/4 ladet da jeg satt det i). Var litt skeptisk til å kjøpe uten å prøve i butikk (hero ble returnert), men er glad jeg gjorde det.

Lenke til kommentar

Satio har som alle mobiler både sterke og svake sider merker jeg :roll:

 

Jeg er i hvert fall skuffet over samtalekvaliteten på min Satio. En ting er at lyden høres litt fjern ut, omtrent som om den jeg prater med har satt på høyttaleren på mobilen sin og lagt den ved siden av seg. Ikke kjempe ille altså, men litt fjern lyd.

En annen ting er at det ikke er mulig å justere lydnivået så høyt som jeg vil. Lyden er helt super til vanlige samtaler, men hvis jeg for eksempel er på et sted hvor det spilles høy musikk i bakgrunnen synes jeg det er for dårlig at man ikke kan få høyere lyd under samtaler :hmm:

Har hatt det problemet med en mobil før, og da husker jeg at jeg bare måtte gi opp å prøve å prate i mobilen hvis jeg var på fest.

 

Over til noe veldig positivt, den resistive touch skjermen er helt fenomenal :new_woot:

Jeg har kun hatt en touc mobil før, LG Renoir, og den likte jeg ikke. Den var vrien å skrive sms på, vrient å treffe riktig.

Men Satio er i en heeelt annen liga :thumbup:

Den er utrolig tilgivende når man skriver sms, og da man holder mobilen sidelengs og bruker fullskjermtastatur går det "lynraskt" å skrive sms når man først venner seg til det, og man treffer så og si aldri feil bokstav, som sagt er satio nesten merkelig tilgivende. Det er flere ganger jeg føler at fingeren min ikke treffer bokstaven helt perfekt, men det blir nesten alltid riktig alikevel, og da blir den helt herlig å bruke :dribble:

 

Kameraet er det jo fremdeles bare en ting å si om..... KONGE :thumbup:

Det er satt til å ta bilder i 9 MP som standard, og da blir bildene i nydelig 16:9 format.

Hvis man endrer til å ta bilder i 12 MP så ender bildene opp i "standard" 4:3 format.

Jeg sier standard fordi alle mine tidligere mobiler, den forrige - C905 inkludert, har tatt bilder i 4:3 formatet. Men det er absolutt flott med 16:9 synes i hvert fall jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...