Gå til innhold

Sony Ericsson Satio - nærmer seg nå!


Anbefalte innlegg

Ble batterilevetiden noe særlig bedre etter noen ladinger for de av dere som har hatt den ei stund nå? Går det an å styre musikkvolum, skifte sang etc med å bruke + og - tastene på selve telefonen (slik det gikk an på f.eks k750i) så man slipper gå inn i menyene eller måtte kjøpe ny adapter til headsettet?

 

Man kan selvfølgelig styre volumet med volumtastene mens man hører på musikk. Men resten styrer man ved å trykke på skjermen, og når man spiller musikk kan hele musikkspilleren legges på mobilens "skrivebord", altså helt i front sammen med bakgrunnsbildet og det der, slik at man ikke behøver å åpne en eneste meny. Bare å ta av tastelåsen og trykke på play, bytte spor, åpne spillelister, velge artist osv. Knirkefritt :thumbup:

 

Jeg lader mobilen annenhver dag hvis jeg bruker kameraet mye. Hvis jeg bruker den mest til sms og ringing lader jeg den hver tredje dag. Hadde ikke gjort noe med litt mer juice i batteriet, men jeg klarer meg :D

Kanskje det blir fikset i en kommende oppdatering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, jeg tenke mest på om du f.eks ved å holde ned volumknappen så kunne du skifte sang, radiostasjon etc, eller skru av\på musikkspilleren. Grunnen til at jeg spør er at jeg syntes det var kjempesnedig å bare stikke hånda i lomma når jeg f.eks syklet og trykke på volumknappene for å bytte sang eller bytte til radio uten å måtte gå inn i menyene på mobilen.

 

Høres kurrant ut batterilevetiden da :)

Lenke til kommentar
Noen som kan legge inn route66 på Satio? koster jo en formue å kjøpe det. Desuten kommer Route66 som man kjøper på et minnekort man må bruke. Kan da ikke bruke mitt eget minnekort i telefonen. Den gps softwaren som følger med må laste ned kart hele tiden å koster litt penger etterhvert. Det gjør ikke route66....

 

Jeg har ikke fått prøvd det ennå, men ndrive skal visst være et godt alternativ. Det har kart som legges på minnekortet ditt. Ikke så dyrt heller dersom du kun trenger skandinavia.

 

Det er mulig å finne en cracket versjon også, men jeg vet ikke hvor bra den funker.

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe? Mobilen lagrer ikke bilder. Tok 3 bilder med den nye mobilen jeg kjøpte i dag. Funket fint. Knall bra kamera. Men så satte jeg inn et nytt minnekort uten å velge fjern minnekort. Nå lagrer den ikke bildene jeg tar. Kan det være at jeg har ødelagt minnekortet. Håper noen kan hjelpe????

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe? Mobilen lagrer ikke bilder. Tok 3 bilder med den nye mobilen jeg kjøpte i dag. Funket fint. Knall bra kamera. Men så satte jeg inn et nytt minnekort uten å velge fjern minnekort. Nå lagrer den ikke bildene jeg tar. Kan det være at jeg har ødelagt minnekortet. Håper noen kan hjelpe????

 

Prøv og formater minnekortet.

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe? Mobilen lagrer ikke bilder. Tok 3 bilder med den nye mobilen jeg kjøpte i dag. Funket fint. Knall bra kamera. Men så satte jeg inn et nytt minnekort uten å velge fjern minnekort. Nå lagrer den ikke bildene jeg tar. Kan det være at jeg har ødelagt minnekortet. Håper noen kan hjelpe????

 

Prøv og formater minnekortet.

Hvordan gjør jeg det? Og mister jeg ikke alt som er på det da?

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe? Mobilen lagrer ikke bilder. Tok 3 bilder med den nye mobilen jeg kjøpte i dag. Funket fint. Knall bra kamera. Men så satte jeg inn et nytt minnekort uten å velge fjern minnekort. Nå lagrer den ikke bildene jeg tar. Kan det være at jeg har ødelagt minnekortet. Håper noen kan hjelpe????

 

Prøv og formater minnekortet.

Hvordan gjør jeg det? Og mister jeg ikke alt som er på det da?

 

Du mister alt som er på kortet ja, bør legge over det du trenger å ta vare på over på pcen din. Akkurat hvordan du gjør det på telefonen din er jeg ikke sikker på, men under "innstillinger" og "minne" bør det være noe. Andre som sikkert kan svare bedre på akkurat det enn meg.

Lenke til kommentar

Eventuelt *#7370#, som setter den fullstendig tilbake til fabrikkoppsett. Mulig du må oppgi sikkerhetskode her, den skal være enten 1234 eller 12345.

 

*#7780# kan benyttes hvis du bare vil nullstille alt av innstillinger/oppsett. Du beholder da kontakter/meldinger osv.

 

Disse kodene skal fungere på alle Series60-baserte symbiantelefoner (Omnia HD, N97 og Satio f.eks)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har kjøpt med SE Satio og nå vil jeg ha gps software på den.

 

Jeg vil legge inn Ndrive. Har funnet et par stedet på nettet hvor jeg får lasta det ned. Men jeg har litt problemer med å få det til å funke skikkelig. sliter med å få låst opp kartet riktig.

 

Jeg har lastet ned fra http://symbianism.com/applications-s60-v5/...7-s60v3-v5.html.

 

Noen som har noen erfaringer med Ndrive og instalasjonen? Noen med Satio som kan prøve å instalere det? Er en instruksjon på forumet der, men får det ikke til....

Lenke til kommentar

halloen :)

Fikk satioen i posten i dag:o

men uansett, har et parspørsmål så jeg ikke har funnet ut av så kanskje dere vet?

 

Hvor i alle dager er det ikke "Lys" som en lommelykt i plassen får å ha oppe kamra ellar sånn?

 

Hvordan får jeg melingen min til å komme som "Samtale" der de liger listet etter hvem som skrev sist å hva osv....

 

kor he alle smilyane forsvonne henn? må eg lasta ner någe ellar installer någe?

 

hvordan kobler jeg ut 3G og alt det der sånn at jeg ikke kommer på internett uten at jeg vet det? og får og få opp battari tiden :/

 

kossen får eg at an ikje blir svart itte sånn 10sec sjøl om eg he satt auto.lock til 30sec?

 

Tusen takk for svar :)

trude eg hadde mær eg lurte på men komme ikje på nåe akkorat nå =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...