Gå til innhold

På jakt etter gode gammle spill. Hva var dine favoritter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En klar vinner må være Morrowind, men C&C Generals og Tiberium Sun er ikke langt etter.

 

Et anna som virkelig satte spor, var et bilspill som het Big Bad Racing! Dette var og er bare helt rått da det kom ut. Hvem sier vell nei til å kappkjøre badekarbiler på Venus? ^^ (også krever det heftige 16 mb ram; bare det er sensasjon i seg selv..)

Lenke til kommentar
Merkelig att ingen har nevnt favorittspillet mitt fra den perioden som det er snakk om enda godt for da kan jeg gjøre det selv:

 

Transport Tycoon Deluxe fra 1995 er en skikkelig godbit.

Når det spelet kom ut var eg berre to år, men det er fortsatt eit av dei beste spela eg har spelt.

 

Det er forrensten ein gratisutgåve av spelet kallt OpenTTD som ein kam laste ned hvis en ikkje for orginalspelet til å fungera, eller vil kjøre det på til dømes linux.

Lenke til kommentar
Jeg vil nevne et spill som betyr masse for meg. Diablo 2! Jeg geeker det enda som bare det. Diablo 2 er elsk, så sinnsykt. <3

+1

 

Diablo 1 er gode ting også. Har enda orginal CD og cover på Diablo + Hellfire ;)

 

Edit: det er myyye bra fra denne perioden.. tror det meste er nevnt. så jeg sparer meg en lang liste..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...