Gå til innhold

Firefox-brukere misliker versjon 3


Anbefalte innlegg

Lite tips til Arsell bendiktson. Les overskriften, så spør du deg selv; "har dette egentlig noe med det jeg har skrevet om i artikkelen å gjøre?" Hvis Ja, gjenta til dette til du kommer til erkjennelsen av at svaret er nei.

 

Bare overskriften alene, er feil, det blir ikke stort bedre når den skal veie opp for at vedens mest nedlastede programvare (tolket i beste hensikt, altså bare 3.0) i løpet av et tidsrom på 24 timer, skal komme til uttrykk gjennom en undersøkelse basert på rundt 5000 svar.

 

Hovedpoenget er at i versjon 3.0 er søkefeltet annerledes, og ikke lot seg endre og i samme åndedrag (noe sir meg at du skriver en hel artikkel uten å puste flere ganger. Denne var jo lengre en url-en, holdt du pusten? Husk at hjernen trenger oksygen for å fungere optimalt) nevnes det at programvaren har endret seg på dette punktet, der bør det ringe en bjelle. Som et journalistisk scoop kan du jo reflektere om hvorvidt bruksmønsteret har endret seg også.

 

Firefoxbrukere som helhet er det heller ikke snakk om, og versjon 3 er det ei heller snakk om.

 

Firefoxbrukere, av versjon 3.5 har du altså ikke tatt høyde for.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så istedenfor å slenge inn et par linjer i Userchrome så går de tilbake til Fx2?

 

/* Remove autocomplete dropdown */
#PopupAutoComplete > .autocomplete-tree { display: none !important; }
.autocomplete-history-dropmarker { display: none !important; }

 

evt. legge inn Oldbar i tilfelle du faktisk har bruk for en slags dropdown.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Er det noe Norge har vist meg er at uansett hva du gir så klages det og de vil ha mer og som oftest urimelige krav.

 

Hva har egentlig dette med Firefox og den aktuelle problemstillingen å gjøre?

De 5000 spurte er nok ikke Nordmenn, men en blanding av internasjonale brukere som har valgt å svare på undersøkelsen.

 

Og sånn sett så er jeg fornøyd personlig med firefox men den har blitt satt litt til siden inntill problemene med random crash er ordnet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

jeg har ikke tall på hvor mange ganger awesomebar har hjulpet meg i å finne nettsteder/"ting jeg nettopp har sett" og bokmerker jeg bare husket biter av.

 

Kontekstsensitiv adresselinje er ingenting mindre enn konge - slutt å klag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...