Cocheeze Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Har planer om å bygge meg en linuxrouter som skal kjøre smoothwall express 3.0. Har testet på en gammel amd xp2500+ jeg hadde stående, men denne blir veldig varm, tar mye plass og bråker. Derfor begynte jeg å se på et m-itx oppsett. Det jeg lurer på er om det er noen som har erfaringer/anbefalinger til dette. Har sett på: Supercase MI-100 INTEL D945GCLF2 945GC Express Ser også at en del andre kabinetter har strømforsyning som leverer mellom 60 og 90 watt. Hvor mye effekt trengs egentlig for dette. Skal også ha minne, harddisk og nettverkskort i denne boksen, men det har jeg liggende. Håper på noen innspill på oppsett eller andre anbefalinger fra folk som har gjort noen erfaringer. Mulig noen har andre anbefalinger til software også. Men jeg likte smoothwall, veldig enkelt å sette opp. Og det funket skikkelig med tanke på routing hastighet. cheeze
Lindsay Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 60 holder og legg inn denne om du ikke er klar over det fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå