EnLigther Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Hei alle sammen! I dag kjøpte jeg en ny office pakke, men maskinen klarer ikke å installere den. Jeg får lagt inn produkt nøkkelen, men etter det skjer det ikke så mye. Får melding om at det har skjedd en feil og installasjonen avsluttes. Hva gjør jeg nå? -E-
Harald Staff Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Du ringer enten Microsoft eller de du kjøpte programvaren av. De kommer bl.a. til å spørre deg nøyaktig hva som sto på meldingen, så notér nøyaktig hva som sto på meldingen. Beste hilsen Harald
EnLigther Skrevet 25. august 2009 Forfatter Skrevet 25. august 2009 (endret) Du ringer enten Microsoft eller de du kjøpte programvaren av. De kommer bl.a. til å spørre deg nøyaktig hva som sto på meldingen, så notér nøyaktig hva som sto på meldingen. Beste hilsen Harald Jepp, jeg ringte Microsoft og de laget en sak på problemet. Det var ingen problem å installere det på en av de andre maskinene mine. Men det er jo liten vits hvis jeg ikke får bruke det på den maskinen jeg trenger det på. Men det ordner seg nok, det var visst et kjent problem. Takk for svar Harald! -E- Endret 25. august 2009 av EnLigther
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå