Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00


Anbefalte innlegg

Tja, me skal ikkje berre spamma ned tråden til me når 2000 innlegg så det blir trøystepremie på oss :ninja:

 

edit: manglar ca 800 poster..

 

Men om tilboda så fekk somme av oss iallfall oppfylt ein del ynskjer, men for eigen del kunne det vore litt betre. Hadde Netshop hatt eit fint kabinett eg likte og Intel X25 80 GB på lager hadde det nok blitt eit sal til meg på ca 15 000.. Var iallfall greit for lommeboka mi at det ikkje blei det ;)

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får håper de drøyer det lenge (før jul?) til neste Supertirsdag, og heller slår på stortromma når de først gjør det. Husker de hadde noen knakandes gode tilbud en gang i tia. Da var det ikke snakk om 10% avslag!

Enig at dei godt kunne slått meir på stortromma, følte det vart litt "ukas tilbod" av det med nye produkt kvar time. Vonar me kan få meir komponentar neste gang til særs gode priser ;)

Lenke til kommentar

At jeg bare endte opp med et kjøleskap for en yngre bror, gjør ikke dagen helt bortkastet. I morgen skal jeg sette meg ned og bestille deler til en billig AMD. Lurte på om jeg skulle kaste meg på Lian til 600,-, men slo det fra meg fordi jeg ikke hadde sett noe annet av interesse. (Ville blitt relativt dyrt kabinett med 250 i frakt...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...