Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*kremt, kremt, renske smiskestemma :whistle: *

 

Sidan det er lite av det eg ynksjer å kjøpe meg det har på lager vonar eg det kan laga eit særs godt tilbod til meg :dribble:

 

Under er handlelista som de kan gi meg eit knalltilbod på...

Intel Core i7 920 2,66Ghz d0 - stepping

Gigabyte GA-X58-UD5, X58, Socket-1366

Intel 80GB X25-M SSD 2,5" S-ATA II GEN2

Sapphire Radeon HD 4890 1GB GDDR5

Noctua NH-U12P SE1366 CPU Vifte

Lian Li PC-A77B, Fulltower, Sort

Corsair strømforsyning, HX850W

Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3, 6GB, DHX+

OCZ Monteringsbrakett for 2,5" disk

 

Totalt kjem det på ca 14 200 NOK + frakt. Dersom det pressar prisen nokon høvdingar ned skal de ikkje sjå vekk frå eit impulskjøp ;)

Bumper og vonar at Stian_Netshop ser posten og kjem med eit kjempetilbod via PM for å lette sorgene mine ;)

Lenke til kommentar
fikk denne emailen nå

Din ordre har blitt kansellert.

 

Dersom du ikke selv har bedt om dette, er årsaken sannsynligvis at produktet er utgått og ikke lenger kan skaffes.

 

har ikke bedt om det

 

Kanskje allerede besvart, men delbestillingene blir slettet og man får en ny mail hvor ordrene er samlet.

Lenke til kommentar
Fortsatt ingen som kan si noe om den 26" skjermen? Hvordan er den i forhold til Benq 2411 f.eks? Og vil den funke til spilling?

 

Har denne skjermen hjemme - Kjøpte den på OBS! på tilbud til 1990,- Den er helt OK til spill. Bruker den daglig til WOW. Merker ingen forskjell på denne og en langt dyrere 24" Dell jeg også har. Helt grei på etterslep og farger.

Lenke til kommentar
Har denne skjermen hjemme - Kjøpte den på OBS! på tilbud til 1990,- Den er helt OK til spill. Bruker den daglig til WOW. Merker ingen forskjell på denne og en langt dyrere 24" Dell jeg også har. Helt grei på etterslep og farger.

 

Kan ikke se at WOW er skjermen man er mest avhengig av lite etterslep. Dyre Dellskjermer er vel ikke TFT, og har langt større etterslep og forsinkelse. De skal likevel være bedre på farger.

Lenke til kommentar
Bare for å få inn en ekstra post i denne tråden :p

Hva er epostadressen til netshop? har fått feil pris på mushkin rammen min

 

Ved endringer på ordre må du kontakte NetShop Salgsavdeling på tlf. 33 42 22 00 eller e-post [email protected]

 

Er det mulig å ringe dem på kveldstid eller om natten ?

 

De er nok på jobb i kveld, men om de svarer på mail eller tar telefon vet du først om du prøver..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...