Gå til innhold

- Iphone gir ikke operatørsuksess


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, der er jo en stor fordel å ha en ekstra plate med tilhørende mekanisme montert på telefonen. Og som atpåtil ikke kan konfigureres til å passe de forskjellige oppgavene.

Samt at man er låst til landskapsmodus eller normal modus.

Jeg innser jo det nå :!:

 

Der har vi nok noen av grunnene til at de som har iPhone surfer mer enn andre, rett der.

Samt at tastaturet dukker opp kun når man trenger det.

Lenke til kommentar
Jepp, der er jo en stor fordel å ha en ekstra plate med tilhørende mekanisme montert på telefonen. Og som atpåtil ikke kan konfigureres til å passe de forskjellige oppgavene.

Det er en fordel med noe man kan skrive på uten å måtte gjette om man traff riktig eller ikke.

 

Der har vi nok noen av grunnene til at de som har iPhone surfer mer enn andre, rett der.

Samt at tastaturet dukker opp kun når man trenger det.

Bruker du tastaturet til å surfe med altså?

Lenke til kommentar
Jepp, hvordan surfer du??

Jeg går til siden jeg skal til (som regel ligger den i historikken eller et bokmerke), og så scroller jeg rundt og klikker på linker. Kan ikke si jeg bruker tastaturet så mye, men når jeg først skal det så er touch-tastatur ekstremt irriterende fordi det bare er en glatt overflate, ingen feedback, osv.

Lenke til kommentar
Der gikk man tom for argumenter ja... Som regel skjer det med de religiøse.

 

Ooooh hersketeknikk?

Der vant du denne diskusjonen, gitt :!:

 

Litt rart at ikke flere iPhone eiere krever HW tastatur på neste iPhone hvis det er så bra, synes du ikke? Eller er alle de religiøse også?

 

Eller kan det være for at tastaturet fungerer rimelig bra?

Lenke til kommentar

Akkurat det er ikke rart.

Som jeg tidligere har forklart gikk iphone eiere i strupen på meg når jeg påpekte alle manglene og feil. Det var overhode ingen mangler på iphone når den kom.

 

Først når iphone 3G kom var det OK å påpeke feil ved iphone. Da kunne man si at det som da var utabeidet av apple var magler i den første versjonen. Alt annet var selvfølgelig perfekt med iphone. Man kunne jo ikke sammenligne den nye 3G med den gamle modellen.

 

Greia er at de som kjøper iphone på tross av sine begrensninger også hadde kjøpt iphone om den hadde manglet sms mms samtalemuligheter og ikke hadde surfemuligheter. Man hadde bare brukt samme argumentasjon. Jeg sender aldri mms ssm eller ringer. Det er fjortis. Sender bare epost. Det som er tingen.

 

Så derfor blir det ikke etterlyst. På samme måte som 3G ikke var en mangel ført det kom, og mms var ingen mangel før det kom.

Lenke til kommentar
Der gikk man tom for argumenter ja... Som regel skjer det med de religiøse.

Ooooh hersketeknikk?

Det er da du som driver med hersketeknikk. Jeg påpekte kun det faktum at du ikke klarte å diskutere sak, og gikk rett på person i stedet.

 

Litt rart at ikke flere iPhone eiere krever HW tastatur på neste iPhone hvis det er så bra, synes du ikke? Eller er alle de religiøse også?

Nå er det som regel ikke mulig for Apple å gjøre feil for Apple-fans, så å innrømme svakheter går jo ikke. For eksempel var mangelen på MMS en FORDELAKTIG FEATURE, mente de :D

Lenke til kommentar
Der gikk man tom for argumenter ja... Som regel skjer det med de religiøse.

Ooooh hersketeknikk?

Det er da du som driver med hersketeknikk. Jeg påpekte kun det faktum at du ikke klarte å diskutere sak, og gikk rett på person i stedet.

 

Litt rart at ikke flere iPhone eiere krever HW tastatur på neste iPhone hvis det er så bra, synes du ikke? Eller er alle de religiøse også?

Nå er det som regel ikke mulig for Apple å gjøre feil for Apple-fans, så å innrømme svakheter går jo ikke. For eksempel var mangelen på MMS en FORDELAKTIG FEATURE, mente de :D

 

Har jeg gått på person OG brukt hersketeknikk? Hmmm hvis det er tilfelle beklager jeg selvsagt det.

 

Jeg tror forresten ikke du så hele Steve Ballmer-klippet jeg linket til. Jeg linket til det fordi det inneholder noen fine eksempler angående tastaturet.

 

Hmm når jeg tenker etter har fysiske taster kun en fordel (som er fryktelig betinget av smak og behag) over SW tastatur, nemlig at det faktisk er fysiske taster.

 

Bakdelene derimot er mange, og omtalt før i denne tråden.

Her er noen:

-Låst oppsett av taster.

-Ekstra mekanisme som gjør telefonen tykkere.

-Låst til enten lanskap eller normal modus.

 

Også litt on topic da denne tråden har ramlet ut for lenge siden.

 

Les hva dredg linket til i posten sin på første siden om hvilke telefoner som brukes til surfing.

 

1. generasjons iPhone var ikke så verst den heller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...