Gå til innhold

PS3 Slim (Vi følger prisutviklingen på Phat og Slim PS3)

Dragonlove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angående den nye modellen på 250 GB. Tror dere det vil være mulighet på Lefdal å kunne bytte sin slim 120 GB modell mot den nye ved å legge til litt ekstra penger? Hvis det enda ikke har gått en måned selvsagt.

Skrevet

Så lenge de har 30dagers åpen kjøp kan du gjøre hva du vil innenfor denne tiden (men produktet må fremstå som nesten nytt og selger skal kunne selge det videre..)

Skrevet
Så lenge de har 30dagers åpen kjøp kan du gjøre hva du vil innenfor denne tiden (men produktet må fremstå som nesten nytt og selger skal kunne selge det videre..)

Men nå har lefdal aldri hatt 30 dagers åpent kjøp, så da får han jo ikke gjort det alikevel ;)

Skrevet
Hvorfor ikke heller kjøpe ny harddisk på 320 GB til 500,- og sette inn i stedet for den gamle. Er gjort på 5 minutter.

Det er jo også en idé, men kommer litt an på hva prisen på den nye versjonen kommer på. Er det lovelig å bytte harddisk på PS'en da?

Skrevet

Det er fult lovlig å bytte harddisk på PS3en ja. Står i manualen som følger med hvordan det skal bli gjort til og med! :) Spent på prisen på 250 GB nå ja.

Skrevet

Ja, den er litt mørk. Akkurat riktig kontrast og ikke altfor knallfarge. Skulle ønske den kunne være tilgjengelig i gul også, da hadde jeg bestilt den med en gang.

Skrevet (endret)

Jippi! Den nye kontrollen har kommet! Er ganske stilig må jeg si. :)

denne2.jpg

dsc00227ow.jpg

bestillte fra Videogamesplus og ble levert for ca 350,- Very nice

er Metalic Blue!

Myst kjøpte du din fra VGP ?

LØP Å KJØØØØØP

Endret av Torrevieja
Skrevet
snip

Døh, kunne du ikke bare ha sitert meg istedenfor å kopiere meg? :p Ja, kjøpte min også fra VGP for samme pris. Elsker dem, da jeg fikk pakken sto det $25 på pakken så jeg skulle slippe toll, når den egentlig koster $65. Og levering på kun 5 dager er bare fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...