Gå til innhold

KVELDSKOS: Hvilket potetgull skal jeg velge til dip? :o

Skrujernet

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte meg to slike bokser forgie uke: CheeseDipMild.jpg

Og aner ikke hvilket potetgull det er godt med! Har aldri smakt den, noen som kan komme med erfaringer?

Er det god med cheeze doddles ved den, tortilla, salt og pepper, salt? :p

trenger hjelp fort! Skal på butikken straks!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til den dippen passer nacho/tortilla chips best. Det er egentlig bare disse chips (maisbaserte) som passer til guacamole\tortilla dip og slik "ostedip".

Sørlandschips og andre av den typen har egentlig ikke noe å gjøre i nærheten av dip. De er gode nok alene.

Standard salt chips type kims og maarud "gul" er til å dippe i holiday og andre rømmebaserte dips.

Skrevet

Drikk deg småbrisen på noen øl, da trenger du ikke vurdere potetgull en gang. Så lenge de er store og sprøe nok til å ta med seg litt dip. Jeg elsker aldri potetgull så mye som når jeg har drukket øl og er litt seig i kjeften og nummen i kinna.

Skrevet
Hehe Aleck. Du drikker vel øl samtidig som du spiser potetgull med dip du, deilig blanding tenker jeg :)

Jess, skraper seige "ølrester" fra innsiden av kinnet og bruker det som dip istedet. Når vi er flere kompiser samler vi alt i en bolle. Deilig!

Nei, men faktisk. Det funker ikke.. Øl er det på en måte litt mat i allerede, kanke spise noe med det. Til nød cider..

Potetskruer? Det er godt da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...