Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Til dere som har lyst på secondary på sniper, så kan jeg anbefale USP.45 Akimbo.

Den er god i akimbo + steady aim.

Og den knifer som ett olja lyn!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg spiller på Xbox :p

Det kan bli litt verre da ser jeg :p

 

Til dere som har lyst på secondary på sniper, så kan jeg anbefale USP.45 Akimbo.

Den er god i akimbo + steady aim.

Og den knifer som ett olja lyn!

Jeg har forelsket meg i USP med extended mags selv. Close combat dreper den også på 3 skudd, og med par og 20 skudd i magasinet er den dødelig mot flere også. Akimbo gjør nok samme nytten i CQB, men jeg trenger å kunne sikte på litt avstand også innimellom.

Lenke til kommentar

Vell, da gikk jeg i første prestige igår. Uvant og bare ha ræva våpen og dårlige perks.

 

UMP er et av de beste våpenene i spillet, Famas er kjempegod om man greier å bruke burst. Selv M4 er faktisk ganske bra (omtrent som ACR, men litt dårligere på lang avstand).

Lenke til kommentar

Grenade Launcher på rifle + One man army + Danger Close Pro + Claymore's = Nuke. Finn en plass (et hus eller noe hvor du kan dekke seg selv med claymores) og spam. Folk kommer til å klikke i vinkel men det går lett å få 7 kills til en Harrier, 4 mer til Chopper Gunner, så gjemmer du deg en plass å pøser kuler fra chopperet.

 

Fixed.

Danger Close Pro gjør at air support voldtar motstanderne. Men til og med når jeg bruker det oppsettet er jeg sjelden tålmodig nok til å få nuke, og ender alltid med å spille offensivt. Pussig, egentlig, for jeg kan sitte med sniper på samme sted et helt game uten å få kill. Men med en gang jeg holder en AR i hånda er det klin umulig å sitte i ro.

 

Noen som gidder og hoste en 10th prestige match eller? jeg er 2 prestige lvl 52 nå. gidder ikke å spille så særlig mye mer haha :p så hvorfor ikke bare ha alle våpnene med en gang??

 

x360 btw

 

Skamme seg.

Lenke til kommentar

Grenade Launcher på rifle + One man army + Danger Close Pro + Claymore's = Nuke. Finn en plass (et hus eller noe hvor du kan dekke seg selv med claymores) og spam. Folk kommer til å klikke i vinkel men det går lett å få 7 kills til en Harrier, 4 mer til Chopper Gunner, så gjemmer du deg en plass å pøser kuler fra chopperet.

 

Fixed.

Danger Close Pro gjør at air support voldtar motstanderne. Men til og med når jeg bruker det oppsettet er jeg sjelden tålmodig nok til å få nuke, og ender alltid med å spille offensivt. Pussig, egentlig, for jeg kan sitte med sniper på samme sted et helt game uten å få kill. Men med en gang jeg holder en AR i hånda er det klin umulig å sitte i ro.

 

Noen som gidder og hoste en 10th prestige match eller? jeg er 2 prestige lvl 52 nå. gidder ikke å spille så særlig mye mer haha :p så hvorfor ikke bare ha alle våpnene med en gang??

 

x360 btw

 

Skamme seg.

jeg er dritt lei online på mmw2 uansett så jeg bryr meg ikke :)

Lenke til kommentar

Nå var det min tur til å komme inn i en hacket lobby -.-

 

Gikk fra rank 47 og rett til 70..

Så stygt at de setter på haks så en går rett til lvl 70 :O

Har bare kommet inn i lobbier som gjør at jeg hopper evig høyt og har evig ammo + aldri må realode, og at halvparten har wh eller aimbot + FMJ.

 

Fixed.

Danger Close Pro gjør at air support voldtar motstanderne. Men til og med når jeg bruker det oppsettet er jeg sjelden tålmodig nok til å få nuke, og ender alltid med å spille offensivt. Pussig, egentlig, for jeg kan sitte med sniper på samme sted et helt game uten å få kill. Men med en gang jeg holder en AR i hånda er det klin umulig å sitte i ro.

 

hehe, rart det. klarer kjeldent å sitte i ro uanset hva slags våpen jeg har jeg xD

Lenke til kommentar

I dag tenkte jeg å prøve noen ting jeg ikke hadde prøvd særlig mye før, nemlig javelin. lagde meg en klasse med:

ACR w/ FMJ

javelin

Claymores + stun

 

Scavenger pro

Danger close pro

Sitrep pro

 

Første runden med leking var på rundown, og jeg gikk 58-4! Den launcheren er så ekstremt kraftig med danger close pro at det egentlig er latterlig. Dog, det var litt morsomt ^^

Endret av branick
Lenke til kommentar

Jøss, det andre laget må ha sugd :p Men gratz ^^,

 

.....

 

Følt meg så pro idag, til tider :p Møtte en kar rundt middle/short range, tar quick scope og får hitmarker. Jeg går til cover og når jeg dukker fra igjen er han helt oppi meg så jeg avslutter med en no scope :D

 

Match senere blir det en liten quickscope duell mellom meg og en annen sniper på middle range. Jeg bommer på første, hitmark på andre skudd, tredje skudd dreper jeg han! Han andre fikk ikke inn et skudd.

 

Er bare så utrolig deilig å endelig få til andre ting enn hard scope, særlig flere ganger på rad :)

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Noen som hoster Prestige-lobby og gjør det gratis? Send meg ei melding! :)

Foreslår at dere som har lyst å Prestige booste lager ett eget emne i "Call of Duty og Modern Warfare" så slipper vi så mange forespørsler inne i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...