Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Salvage og Bailout suger så kraftig at jeg har lyst til å slå IW. Er så kronglete og dårlig oppbyggd at det er rene selvmrd å spille de :S

Sterkt uenig, elsker mapsene, kan ta snipere å campere dritlett ut + alle taktiske mulighetene når man spiller SnD.

Lenke til kommentar

Hahahaha vi må være den mest hatede "Klanen" i Cod, HVER jævla match vi spiller på sitter folk å whiner over at vi bruker wallhack og greier. Greia er jo bare det at vi sitter på skype, og når noen dør, sier han hvor personen som skjøt han er. Folk HAR så lav IQ ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hahahaha vi må være den mest hatede "Klanen" i Cod, HVER jævla match vi spiller på sitter folk å whiner over at vi bruker wallhack og greier. Greia er jo bare det at vi sitter på skype, og når noen dør, sier han hvor personen som skjøt han er. Folk HAR så lav IQ ...

Har merket det så mange ganger selv at det er utrolig.

Så når de skriver :"LOL, how did you know i was there???!!" å jeg skriver :"Using Skype", så rager de enda mer.

 

Pro versonen av cold blooded er egentlig ganske bra aggressiv spillestil :O At folk ikke får sin kostelige autoaim gjør underverker!

 

Det beste med cold blooded pro er at det ikke vises hitmarks.

Lenke til kommentar

Fraps er best etter min mening, kan hende pc'n din ikke klarer å kjøre spill+ fraps.

Rart det og, kjøpte den ny for en måned siden :s

Du vet at man kan kjøpe både kraftige og svake maskiner? Men det er noen ting du kan prøve å endre av innstillinger for at du skal få fraps til å flyte i bakgrunnen mens du spiller..

 

- Sett den til å lagre opptakene på en annen harddisk enn der du har OS & spill. Ideellt sett er dette 3 disker slik jeg har det.

- Sett fraps til 109FPS og be den recorde i half size.

- Om du er heldig og har en 3/4 kjerners CPU, kan du også sette affinitet på kjernene. Har du 3 kjerner setter du kjerne 0+1 til spillet, og kjerne 2 til fraps. Har du 4 kjerner setter du 2 kjerner til hver del.

Lenke til kommentar

I steam browseren høyreklikker du/dere på MW2 MP, velger egenskaper i dropdown menyen. Merk fanen "lokale filer". trykk på "bekreft integriteten for spillbufferen". Restart PC'en din, og nå virker alle spill modusene som vanlig.

Det funka når jeg kom hjem fra skolen uten å ha endret noen instillinger...

 

Salvage og Bailout suger så kraftig at jeg har lyst til å slå IW. Er så kronglete og dårlig oppbyggd at det er rene selvmrd å spille de :S

Sterkt uenig, elsker mapsene, kan ta snipere å campere dritlett ut + alle taktiske mulighetene når man spiller SnD.

 

Er så enig med berney i salvage. Jeg klarer virkelig ikke den banen! Storm vet jeg ikke, har bare prøvd den 2 min i private. Bailout var helt grei, men trudde den skulle bli mye bedre. Crash og owerground har jeg ikke prøvd så mye, men syntes de passa mye bedre inn i cod4 + at mange spots på Crash er fjernet siden det ikke går ann å leane. De har gjordt det umulig å glitche der også, så kommer ikke opp på lampetak(for de som vet hvor det er). Det spotet var jo så venelig at det var blitt en del av mappet :/

 

EDIT: Du kan jo prøve å recorde med wegame. Jeg har ikke prøvd det selv, men tror det skal være helt greit.

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Pro versonen av cold blooded er egentlig ganske bra aggressiv spillestil :O At folk ikke får sin kostelige autoaim gjør underverker!

 

Det beste med cold blooded pro er at det ikke vises hitmarks.

Dere har feil begge to. CB Pro gjør at navnet ditt ikke vises eller at crosshairene blir rød når folk sikter på deg. Crosshairs er det fire prikkene midt på skjermen som utvider seg når du løper, ikke hitmarkers!

Endret av vipone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

 

Pro versonen av cold blooded er egentlig ganske bra aggressiv spillestil :O At folk ikke får sin kostelige autoaim gjør underverker!

 

Det beste med cold blooded pro er at det ikke vises hitmarks.

 

Dere har feil begge to. CB Pro gjør at navnet ditt ikke vises eller at crosshairene blir rød når folk sikter på deg. Crosshairs er det fire prikkene midt på skjermen som utvider seg når du løper, ikke hitmarkers!

Ah, my bad :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Men det er smålame å bruke skype. Merker jeg selv blir jævlig irritert når jeg møter folk som kun lever på ghosting. Jævlig lite kjekt, du trenger jo faktisk niks skills for å knerte folk.

Ghosting er jo da at to spillere er på forskjellige lag og sier hvor de andre er.

Jeg og gutta bruker Skype for prate taktikk og selvfølgelig fortelle hvor vi ble skutt fra.

Lenke til kommentar

Hehe, nei. Du kan jo ghoste selv om du er på samme lag bare dere er på skype :p

En av dere dør og spectatet han som drap deg, så prate vilt på skype. (AMG NÅ KOMMER HAN RUNDT HJØNRT!!) (ok, setter meg ned og camper her da)

 

Faen har ikke spilt MW på 100 år og har glemt jævlig mye, kan man spectate motstanderen? Sykt, har faktisk glemt det. Tenker for mye CS nå.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hehe, nei. Du kan jo ghoste selv om du er på samme lag bare dere er på skype :p

En av dere dør og spectatet han som drap deg, så prate vilt på skype. (AMG NÅ KOMMER HAN RUNDT HJØNRT!!) (ok, setter meg ned og camper her da)

 

Faen har ikke spilt MW på 100 år og har glemt jævlig mye, kan man spectate motstanderen? Sykt, har faktisk glemt det. Tenker for mye CS nå.

Du kan ikke specce motstanderen etter at du er død ;)

Lenke til kommentar

Hehe ok, men poengt står.

"Han drap meg og gikk ut døra så til venstre....." så camper vennen din rundt det hjørnet han kommer og skyter et halvt minutt før han ser han i tillegg.

Vi bruker det mest på campere.

"Han sitter i vinduet der, løp å tan!"

Og de fleste er veldig forutsigbare ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...