Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Hmm Famas ga meg på en groundwar server nesten 60 kills, og 20-30 i deaths. Det var elsk, viste ikke at Famas var så bra.

Famas er god den ja, men den slår ikke burst rifla M16 m/Holographic Sight. Den er rape.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Jo den gjør det på lengre avstand fordi M16 mister Damage over lengre avstander, mens Famas beholder den :p

Kanskje, bursten med HG gir mye mindre spredning over avstand i forhold til Famas'en.

Så det går opp i opp der.

Lenke til kommentar

Testet litt med noen venner på Wasteland før jeg fikk RROD Xboxen og M16 trenger 2-3 Burst fra 100m+ Mens Famas noen ganger Downer dem på 1-2 burst. Men på Andre Baner med Mer Close Quarters er M16 Mitt valg for at Damagen med SP er Insane og dreper omtrent uansett hvor du treffer med bursten.

Endret av Berniy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Som mange her skriver så er kanskje Intervention mer "skill". Men begge har sine minus.

Foretrekker Barrett framfor Intervention på grunn av magasinet, og ingenting bolt-action reloading tid.

Lenke til kommentar

Må si jeg foretrakk intervention før, spesielt med stopping power. Men etter at jeg begynte å bruke cold blooded på sniper classen min foretrekker jeg barret bedre, føler av en eller annen grunn det er lettere å treffe bedre med den slik at jeg får one shot one kill med den selv med coold blooded. Også føler jeg den er bedre til å quick scope med:P Et stort pluss er at den har flere skudd slik at jeg kan få inn flere kills :D

Lenke til kommentar

Jeg kjører Intervention fordi den passer min spillestil bedre en Barret. Selv så føler jeg at det kreves litt mere konsentrasjon og *tenking* før skudd med Intervention, mens med Barret kan du Bare Plaffe løs skudd etter skudd å håpe på at noen av dem treffer, rekylen kan ødelegge men hvis du behersker den kan du Shoot'nd Spray 'Em.

Lenke til kommentar

Barret, M21 og WA2000 er alle en form for maskinggevær føler jeg. Komisk å høre på folk som bruker de:

Boom, vente litt, boom boom, vente litt, boom boom boom boom boom boom boom boom.

Du har ikke prøvd M21 med FMJ skjønner jeg... Det er sååå LOLZ å bare ligge en plass å bråke maksimalt og så kommer camperhunterne å blir plukka av en secondary :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...