Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Aimbot nei, bare quickscoping :p Hørte at han noscopet siste mann, etter en 360.

 

Nei, det er bare feil i spawn-systemet til Taliban.

Lenke til kommentar

Aimbot nei, bare quickscoping :p Hørte at han noscopet siste mann, etter en 360.

 

Nei, det er bare feil i spawn-systemet til Taliban.

Det er ikke respawn ute i den virkelige verden så vidt meg bekjent ;) Kun 1 dokumentert tilfelle av dette, og det var flere tusen år tilbake i tid, og han brukte veldig lang tid på å vende tilbake!

 

amen..

Lenke til kommentar

Helvetes steam dritt. Først får jeg 100 feilmeldinger og må vente lenge, når jeg endelig får startet steam så setter den i gang med å oppdatere MW2.

20min remaining @70kB/s..

Drit i at jeg normalt har 500kB/s liksoooooooooom...

 

Edit: Jeg kommer ikke til å *kjøpe* MW3 om den er steam basert.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kan man ikke velge selv hvilken gamemode man vil spille med stimulus pakken? Er jo bare random på domination, team deathmatch, sabotage osv nå

Det ordnes etterhvert.

Lenke til kommentar

ARG. Når den endelig klarer å oppdatere seg så får jeg flere varianter av den samme feilmeldingen, hovedsaklig "Incomplete installation of Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer (10)

 

Og det eeeeeeeer...

Incomplete Installation (10)

Steam servers are busy. Please try again later.

Lenke til kommentar

Aimbot nei, bare quickscoping :p Hørte at han noscopet siste mann, etter en 360.

 

Nei, det er bare feil i spawn-systemet til Taliban.

Det er ikke respawn ute i den virkelige verden så vidt meg bekjent ;) Kun 1 dokumentert tilfelle av dette, og det var flere tusen år tilbake i tid, og han brukte veldig lang tid på å vende tilbake!

 

amen..

 

Neinei, han fikk server kick. Universet er så stort at han ikke har funnet tilbake til riktig server enda. (Egentlig jævla genial metafor for vise hvor stort verdensrommet er!)

Det finnes jo mange respawn points i verden. Pappa fikk hjerteinfark og måtte respawne på sykehuset, heldigvis spawna han før den døde kroppen hadde begynt å forlate serveren. True story.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

ok, dette er et spørsmål langt off topic, men denne tråden er det alltid liv i, og det er mange Xbox-brukere her:

 

Hvis man har lyst til å bruke en Xbox-håndkontroller på Windows 7, må man kjøpe den med kabel, eller funker det med wireless? (har wireless usb-kontakt?) Eller får man tak i billig reciever for trådløse signaler?

Lenke til kommentar

ok, dette er et spørsmål langt off topic, men denne tråden er det alltid liv i, og det er mange Xbox-brukere her:

 

Hvis man har lyst til å bruke en Xbox-håndkontroller på Windows 7, må man kjøpe den med kabel, eller funker det med wireless? (har wireless usb-kontakt?) Eller får man tak i billig reciever for trådløse signaler?

 

På gamestop kan du kjøpe en gamestop sin energypack for 150kr (org energypack koster 200). Dette er oppladbart batteriting som er oppladbart gjennom en 3m kabel med USB. Når du har i denne er jeg ganske sikker på at signalene går igjennom den kabelen istedenfor, da burde dette fungere.(Har ikke prøvd det selv, enda).

 

Funker dette er det klart billigst.

 

Fungerer det ikke kan du trøste deg med at du uansett har gjort et bra kjøp. batterier for 150kr har du fort spart inn, spesielt hvis prater på miccen mye. Hvis du har to kontroller kan du spille putte kabelen inn i en annen kontroll som ikke har batterier i fordi da får kontrollen strøm gjennom kabelen (Dette er testet), og den andre kontrollen har da strøm fra energypacken.

Lenke til kommentar

Hvis man har lyst til å bruke en Xbox-håndkontroller på Windows 7, må man kjøpe den med kabel, eller funker det med wireless? (har wireless usb-kontakt?) Eller får man tak i billig reciever for trådløse signaler?

Har ikke prøvd det selv, enda)

 

Tester det nå, kommer med oppdatering senere

 

EDIT: Trist, men jeg har ikke fått det til å fungere :(

Da må du nok kjøpe en liten ting for å connecte til pcen som koster rundt 200kr, tror jeg. Evt helt ny kontroll med kabel, men de er dyrere enn trådløs.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...