Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Har aldri blitt så sinna noen gang i MW2 som jeg ble i dag :wallbash:

 

 

Fikk en god start på runden, egentlig en drømmeåpning spør du meg. Fikser det ene etter det andre, og er på vei mot 100+ kills kanskje, når dette skjer.. Hva hadde dere knust først av Keyboard og mus?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri blitt så sinna noen gang i MW2 som jeg ble i dag :wallbash:

 

 

Fikk en god start på runden, egentlig en drømmeåpning spør du meg. Fikser det ene etter det andre, og er på vei mot 100+ kills kanskje, når dette skjer.. Hva hadde dere knust først av Keyboard og mus?

 

 

Dere hadde tapt hvis det ikke var for han -_-

Man skal spille for å vinne

Lenke til kommentar

Scoren var 103-146, de hadde to flagg. Dere måttet tatt et flagg til og holdt to flagg konstant resten av runden, eller så måttet dere hatt 3 flagg til tider. Vil tro dere hadde tapt med en gang du ikke har air support.

 

Skjønner at det er surt at nuke kom der though.

 

Du skal ha cred for å ha pistol som secondary og at du ikke bruker thermal!

Lenke til kommentar

Jeg ser hva dere sier, men jeg bare liker å ha troen på at laget jeg havner på vil fungere perfekt hver gang :p Noen ganger vinner man 200-14, andre ganger taper man 50-200. Er jo lov å håpe på et godt lag når man får en sånn start på runden :)

 

Fins det andre secondary's til sniper man kan bruke da? Jeg liker å vippe den frem fort (That's what she said) i visse situasjoner, og liker ikke å vente på f.eks spas-12 eller M93.

Thermal perioden min er over, heldigvis :)

 

Det er ikke det at det er surt med den nuken og en seier, men mere det at han ikke ventet til slutten av runden med å kalle den inn.

 

Uansett, 5 man spray på montert minigun var fantastisk gøy :p

Lenke til kommentar

" When switching to a Handgun, all weapons use QuickDropTime, only 0.25 seconds.

The M93 Raffica is also treated as a Handgun and benefits from QuickDrop as well "

Kilde

 

Selv er jeg ikke så god enda. Jeg har nettopp begynt å gå inn for å bruke sniper. Secondary min er for tiden raffica akimbo. Kan si at jeg ikke liker å bruke dem fordi de er totally OP, men foreløbig er jeg avhengig av secondary våpenet mitt for å få pluss i score.

 

post-101185-1273323657,836_thumb.jpg

Den rød linja er dmg iforhold til range. Det er ganske syke når du tenker på at raffica oppfører seg som en pistol og skyter like fort, og like lite recoil som M16, som er assult riffle og treg å ta opp. Akimbo versonen kan brukes til ca middle range hvis du har steady aim. Og i close combat er den like bra som en shotgun.

 

Ble svært fornøyd istad da jeg spilte mot et lag som slettes ikke var en haug med noobs, men fikk inn noen fine skudd mot folk som egentlig burde drept meg iforhold til range :D Laget mitt tapte så det sang etter og jeg var den eneste som fikk pluss i score, på mitt lag.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Har aldri blitt så sinna noen gang i MW2 som jeg ble i dag :wallbash:

 

 

Fikk en god start på runden, egentlig en drømmeåpning spør du meg. Fikser det ene etter det andre, og er på vei mot 100+ kills kanskje, når dette skjer.. Hva hadde dere knust først av Keyboard og mus?

 

Helt herlig start det der. Var litt leit at nuken kom akkuratt da tho, men var da en herlig runde uansett ;) Jeg kjønner egentlig at han satt ut nuken med en gang også, er jo bare 20 forskjellige måter han kunne disconnecta på før han hadde rukket å sette ut nuken -.-

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Hvis en blir tatt for fusk av VAC, blir en da steam accounten banna + cd keyen en spiller på, eller blir ip'n din banna?

 

Hvis det er det første, kan en ikke egentlig lage ny account og bruke en annen cd key og så kan en spille igjen?

 

OBS: har ikke tenkt å cheate bare så dere ikke tror det :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Visst noen cheater på MW2, så blir bare MW2 multiplayer bannet. Ikke CSS eller andre spill.

Grunnen til det er at spillet er laget av Infinity Ward. Så CD-keyen blir bannet.

 

Jukser du derimot på CS, så blir CSS, TF2 og andre Valve spill bannet.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

okay, lurte egentlig på om det er noen måte jeg kan gjøre meg til admin på, slik at jeg kan kicke eventuelle cheatere. tenkte å søke litt etter det. Har vært så mye cheatere i det siste at det er ikke noe morro å spille

De fleste servere som blir hacka brukes til å sette på ammo cheat og at en hopper sykt høyt og ikke dør av fallet. De klarte da å få til noen dedicerte devere også, men de ble bare brukt på samme måten :thumbdown: er så kjedelig!

 

Er bare litt redd for å bli banna :ermm:

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

okay, lurte egentlig på om det er noen måte jeg kan gjøre meg til admin på, slik at jeg kan kicke eventuelle cheatere. Har vært så mye cheatere i det siste at det er ikke noe morro å spille :thumbdown:

De fleste servere som blir hacka brukes til å sette på ammo cheat og at en hopper sykt høyt og ikke dør av fallet.

 

Er bare litt redd for å bli banna :ermm:

Om du bruker et program som bare overvåker ip-adresser, og du vil da ha tilgang til dette i steam's web-browser tror jeg (correct me if I'm wrong), så er det ikke VAC "bannbart". Med et slikt program vil du kunne kicke cheatere ved å blokkere deres ip-adresser, men mener dette kun kan virke når det er DU som er host. De kobler seg jo ikke til deg med mindre du er host hvis man skal tenke logisk på det. Er du ofte host til vanlig, eller er det 1 av hundre matcher?

 

Uansett, så er det mindre krevende å bare søke etter ny lobby tror jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...