Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant en løsning på problemet med automatisk innlogging.

(1)

-> Start Control Panel

-> Velg Programs and Features

-> Velg Turn Windows features on or off

-> Utvid noden 'Microsoft .Net Framework 3.5.1'

-> Sørg for at 'Windows Communication Foundation HTTP Activation' og 'Windows Communication Foundation Non-HTTP Activation' er avkrysset.

-> Trykk OK

(2)

-> Start BFBC2

-> Fjern alle felt og avkryssinger i innloggingsbildet

-> Logg inn med en feil bruker, og kryss av for 'Save password'

-> Logg deretter inn med din bruker, uten å krysse av for 'Save password' og 'Autologin'

-> Logg ut

-> Logg inn på nytt med din bruker, denne gangen kryss av for 'Save password' og 'Autologin'

-> Avslutt spillet, og start spillet på nytt

Skrevet

Om jeg kan kjøpe Vietnam expansion via Steam sitt Summer Sale, og benytte dens KEY selvom jeg ikke har Bad Company 2 via Steam?

Tror ikke det funker.

"Notice: Vietnam requires the base game Battlefield: Bad Company 2 on Steam to play"

Skrevet

Om jeg kan kjøpe Vietnam expansion via Steam sitt Summer Sale, og benytte dens KEY selvom jeg ikke har Bad Company 2 via Steam?

Tror ikke det funker.

"Notice: Vietnam requires the base game Battlefield: Bad Company 2 on Steam to play"

Nei, du får ikke lov å kjøpe den hvis du ikke har BFBC2 på steam, har prøvd ;)

Skrevet

Hei, kjøpte BFBC2 i går på steam, men jeg har hatt litt problemer. Om jeg prøver å spille online varer loadingscreenen evig, den bare loader og loader, prøvde å la det stå på i 15 minutter, men den bare fortsatte å loade.

Når jeg prøver å spille singelplayeren blir det bare "blackscreen" når jeg prøver å starte campaignen, som fører til at jeg må restarte pcen.

Noen som har noen tips? Litt trist å ikke kunne spillet i det hele tatt, hverken SP eller MP.

Takk på forhånd :)

Skrevet

Kan du gi oss PC oppsettet ditt? Og prøv samtidig å høyreklikke på spillet i Steam Biblioteket -> Egenskaper -> Lokale Filer -> Bekreft Integriteten til Spill Bufferen og se om filene til spillet er som de skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...