Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha, hadde nettopp den sykeste killsa med UAV'en.

Drepte 5 stk med 1 rakett fra UAVen :dribble:

Var på jungelmappet Valparso :w00t:

Du har misfårståt bruken av UAV! Den skal du kjøre inni gjengen og få Road kill!

Vanskelig når de står inne i et hus :(

Var uansett såpass langt ifra at jeg trodde bare jeg skulle drepe 1.. :p

hehe, klare ikkje slutte med road kill, sjølv om dei er inni eit hus kjøre eg uav inn og tar road kill :tease:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, hadde nettopp den sykeste killsa med UAV'en.

Drepte 5 stk med 1 rakett fra UAVen :dribble:

Var på jungelmappet Valparso :w00t:

Du har misfårståt bruken av UAV! Den skal du kjøre inni gjengen og få Road kill!

Vanskelig når de står inne i et hus :(

Var uansett såpass langt ifra at jeg trodde bare jeg skulle drepe 1.. :p

hehe, klare ikkje slutte med road kill, sjølv om dei er inni eit hus kjøre eg uav inn og tar road kill :tease:

Hehe gjør det selv av og til, men dette huset hadde alle veggene i behold, så kunne ikke komme inn via vinduene eller døra. Var ikke sånnet hus som er på port valdez feks hvor det nesten ikke er vegger :p

Skrevet (endret)

Noen som slår W/L ratio på 2,38? :cool:

ja

SpeedFrog.png

Se for dere en som spiller sniper fra starten av. Finner bra spots, dør mellom 0-2 ganger iløpet av en runde og sniper ned 5-10 stk.

KD/WL ratio mellom 4-5 burde ikke være noe problem for en sniper :p

Personlig spiller jeg Assault for det meste og har unlocka alle våpna der. M16 er diggbar :>

Endret av Core2Dude
Skrevet (endret)

Har man fått det der av tubing burde man skamme seg :(

Når jeg møter folk i close combat som skyter en 40mm granat i magen på meg kjenner jeg forbannelsen komme, ihvertfall når du ser samme person gjør det gang på gang.

Sier bare en ting: lær dere og sikt :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet

Har man fått det der av tubing burde man skamme seg :(

Når jeg møter folk i close combat som skyter en 40mm granat i magen på meg kjenner jeg forbannelsen komme, ihvertfall når du ser samme person gjør det gang på gang.

Sier bare en ting: lær dere og sikt :thumbup:

Enig, magen vrenger seg :p

Skrevet

ja

SpeedFrog.png

Ja

post-183146-1269011450,7372_thumb.jpg

Bruker alle klasser bortsett fra Rambo-medic-spray-n-pray-noobs. Må begynne på den nå for å få bronse på alle våpen

Skrevet

Helvette. Suger pikk som recon, pga har ikke tolmodighet til og sitte og vente i evigheter og ikke få killsen. Rambo recon fungerer faen meg ikke. Men er diggbart og ta tankser med C4 :love:

Skrevet

ja

SpeedFrog.png

Ja

post-183146-1269011450,7372_thumb.jpg

Bruker alle klasser bortsett fra Rambo-medic-spray-n-pray-noobs. Må begynne på den nå for å få bronse på alle våpen

Nei du slår han ikke i det som faktisk ble spurt om her.

ThunderShot.png

Skrevet

Hva annser dere som godkjent FPS ?

Ligger på en rundt 60 med 1920*1080 og alt på high til medium av instillinger ...

Jeg liker å ha den over 100, vet ikke hvorfor men jeg opplever texture lagg hvis den er mye under 100.

70-80 kan jeg også godta :p

Skrevet

Helvette. Suger pikk som recon, pga har ikke tolmodighet til og sitte og vente i evigheter og ikke få killsen. Rambo recon fungerer faen meg ikke. Men er diggbart og ta tankser med C4 :love:

Fungerer fint det, men ikke alle runder og kommer an på nivået hos motstanderene og litt flaks. M95, random sidearm, C4, 4x OPT, MGNM Ammo. Trikset er å campe offensivt. Løpe på og håpe du får gjemt deg i/bak fiendens linjer før de oppdager deg så kan herjingen begynne. Takket værre gillie suiten er det ofte folk ikke legger merke til deg.

Skrevet

Har de planer om å fixe punkbuster så den er brukbar og servere kan bruke den? Det er kommet endel cheatere :/

Hva gjør cheaterne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...