Gå til innhold

Zune HD | OLED-skjerm og Tegra-chip


Anbefalte innlegg

Bare sjekk jetcarrier.com, så finneru ut av det. Og amazon tar norsk bankkort, i alle fall på denne varen.

 

Men eBay funker sikkert fett, er bare min subjektive opplevelse at amazon er tryggere enn en enkeltperson fra eBay. Og stoler mer på jetcarrier enn USPS, noe på grunn av forsikringen de tilbyr. Men for all del, man gjør hva man vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men skjønte ikke helt den adressen jeg fikk.. Bare masse tall og adresser.. noen som kunne poste et bilde hvordan jetcarrier adressen skal skirves inn?

 

 

edit: Hvis jeg kjøpe fra ebay.. Må personen sende den som gift og skrive at verdien er under 1000 kroner?

Endret av Crimar
Lenke til kommentar

Sånn tror jeg skal bli riktig:

 

Address line 1: JetCarrier 00000 Att: Ola Nordman

Address line 2: 601 W Linden Av Suite 29784

City: Linden

State: New Jersey

Postnummer: 07036

Tel: 908-998-1152

 

Det ser i alle fall slik ut med amazon account'en min:

 

JetCarrier 00000 Att:Ola Nordman

601 W LINDEN AVE STE 29784

LINDEN, NJ 07036-6598

United States

Phone: 004700000000

 

(Bytt selvsagt ut 00000 med ditt nummer, Ola Nordman med ditt navn og 004700000000 med ditt telefonnummer).

 

Skal du kjøpe fra ebay må verdien være under 200kr (noe jeg tror tollen vil fatte er feil) hvis du sender som vanlig vare. Skal du få den sendt som gift trenger man ikke gjøre noe med verdien, såfremt den er under noen tusen (husker ikke helt hvor mange). Såvidt jeg veit altså.

Endret av DRK
Lenke til kommentar

Okey takker :) En vennenine av lillesøstra til dama mi (:p) bor i USA og hvis hu ikke kan kjøpe så bruker jeg jetcarrier.. Må ha ny mp3 og apple og ipod kan brenne :)

 

Men sett at jeg kjøper via jetcarrier og den er ødelagt eller blir ødelagt fort.. Hva gjør man da?

Endret av Crimar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hvilken modell bestilte du? Begge er forsåvidt utsolgt for øyeblikket, så du må nok vente til de kommer inn på lager igjen.

 

Er det forresten noen av dere som skal bruke/bruker Zunepass? Da er det bare å legge meg til: Katastrofen :)

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 16 gb versjonen..

 

Elsker jeg den så mye at jeg trenger større plass, selger jeg den og kjøper den større versjonen..

 

er "in stock" på amazon nå.. Ihvertfall 16 gb.. Man kan jo også kjøpe fra bestbuy.. De har vel den og..

 

Lager en zunepass når jeg får spillern jeg.. Men er det noe man kan kjøpe online? eller må man kjøpe det fysiske kortet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Jeg kjøpte 16 gb versjonen..

 

Elsker jeg den så mye at jeg trenger større plass, selger jeg den og kjøper den større versjonen..

 

er "in stock" på amazon nå.. Ihvertfall 16 gb.. Man kan jo også kjøpe fra bestbuy.. De har vel den og..

 

Lager en zunepass når jeg får spillern jeg.. Men er det noe man kan kjøpe online? eller må man kjøpe det fysiske kortet..

Da har de fått inn siden jeg sjekket. Bestbuy har begge som "backordered".

Du kan jo kjøpe med et par Zunepass-kort (1 måned) sammen med Zune HD-bestillingen din :) Jeg kjøper kodene mine gjennom Zunepassanywhere, koster litt ekstra men jeg syns det er verdt det.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Heisann, Zune-fans :)

 

Jeg trenger i høyeste grad å finne ut hvordan jeg får til å lage en konto på Zune; dvs. en "Social" eller en "Zunetag", uten å få med det abbonenentet på leie-musikk. Jeg ripper CD'er som jeg kjøper fysisk, og klarer meg fint med det :)

 

Det hadde vært fint med sånne "babysteps" for å være heeeelt sikker. Jeg får en ZHD innen 4 uker omtrent, og vil være sikker på at jeg får med all den ekstra infoen som visstnok automatisk blir lagt til artisten (biografi, bilder etc). Det er noe av det som frister mest med spillerens UI.

 

Hvem enn som vil ta seg tid til å gi meg instruksene til å få meg en sånn konto (eller hva det nå kalles) vil være en stor hjelp for meg :innocent:

Lenke til kommentar

Tror dette skal funke:

 

1. Sett location i operativsystemet ditt til "United States" (kontrollpanel - regional and language options - location.

 

2. Sign opp på Jetcarrier for å få en Amerikansk adresse.

 

3. Registrer ny hotmail-konto hvor du setter at du bor i Usa, og bruker informasjonen fra Jetcarrier.

 

4. Pass på at du er logget inn med den nyopprettede hotmailkontoen når du går inn på zune.net

 

5. Velg sign inn øverst til høyre, velg "sign up" og knytt hotmailkontoen til Zune. Du velger også et Zune-nick.

 

6. Tada! Du får nå logget deg inn på Zune klienten.

 

(Dette fungerte i alle fall for meg, så håper det funker for deg også).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...