Gå til innhold

Gamer-PC til toppen 6000,- kr


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg ser etter en bra gaming-PC som stort sett kun skal brukes til Counter Strike:Source, Football Manager og andre spill som ikke krever spesielt mye. Mitt eneste krav er at fpsen skal ligge på rundt 100, uansett map. Harddisken behøver ikke være på mer enn rundt 500 GB. Jeg ser helst at den blir i underkant av 6000,- kroner, men jeg kan gå litt høyere i pris om det blir en sterk forbedring. Jeg er stort sett lite kravstor, men setter stor pris på om noen kan lage en handlekurv til meg i Prisguiden. Mus, tastatur, skjerm og liknende har jeg liggende, så jeg trenger bare selve PC'en m/ alle komponenter.

 

På forhånd takk for svar.

Endret av Craves
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tusen takk for alle svar, jeg er rimelig sikker på at jeg går for mikkel10 sitt forslag.

 

Ja det er greit - men du må huske på følgende: GTX275 er havet bedre enn HD4870. 500W er ihvertfall på grensen dersom du skal oppgradere PCen til to skjermkort. PII720 drar et skjrermkort i prinsippet like godt som E8400. Altså det forlaget jeg leverte har mye høyere ytelse enn mikkel sitt. Men du kjøper hva du vil og det oppsettet er sikkert greit nok for de spillene du har nevnt. Men uansett bør du kjøpe en bedre strømforsyning - så slipper du å skifte den også om en stund. I et nytt oppsett er det lurt å gå over 600W dersom man ikke absolutt skal ha det billigste.

Lenke til kommentar
Tusen takk for alle svar, jeg er rimelig sikker på at jeg går for mikkel10 sitt forslag.

 

Ja det er greit - men du må huske på følgende: GTX275 er havet bedre enn HD4870. 500W er ihvertfall på grensen dersom du skal oppgradere PCen til to skjermkort. PII720 drar et skjrermkort i prinsippet like godt som E8400. Altså det forlaget jeg leverte har mye høyere ytelse enn mikkel sitt. Men du kjøper hva du vil og det oppsettet er sikkert greit nok for de spillene du har nevnt. Men uansett bør du kjøpe en bedre strømforsyning - så slipper du å skifte den også om en stund. I et nytt oppsett er det lurt å gå over 600W dersom man ikke absolutt skal ha det billigste.

Han må også huske på at ATI HD 4890 er vel så bra som GTX275 og koster midre :)

Lenke til kommentar
Tusen takk for alle svar, jeg er rimelig sikker på at jeg går for mikkel10 sitt forslag.

 

Ja det er greit - men du må huske på følgende: GTX275 er havet bedre enn HD4870. 500W er ihvertfall på grensen dersom du skal oppgradere PCen til to skjermkort. PII720 drar et skjrermkort i prinsippet like godt som E8400. Altså det forlaget jeg leverte har mye høyere ytelse enn mikkel sitt. Men du kjøper hva du vil og det oppsettet er sikkert greit nok for de spillene du har nevnt. Men uansett bør du kjøpe en bedre strømforsyning - så slipper du å skifte den også om en stund. I et nytt oppsett er det lurt å gå over 600W dersom man ikke absolutt skal ha det billigste.

Han må også huske på at ATI HD 4890 er vel så bra som GTX275 og koster midre :)

 

Har lest at GTX 275 yter litt mer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...