Gå til innhold

Anmeldelse: Acer Aspire 3810T


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den har jo 10" skjerm. Blir noe helt annet enn 13,3" eller 14". Blir 4810tg på meg i morra på elkjøp. Så får jeg heller benytte returretten om jeg skulle være misfornøyd eller ønske gå ned til 13,3".

 

Ikke bare tragisk 10 skjerm som skiller seg kraftig ut den har bare 1GB ram, 160GB hardisk,ikke HDMI, XP OS og en billigprosessor nei dette går slett ikke å sammenlignes "to verdner" og batteritid er oppgitt max 7 timer med orginalbatteri pluss for et større... :no:

Lenke til kommentar

Noen som vet om PS faktisk har denne inne?

 

http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=165265&model=

 

Såvidt jeg kan se er de den eneste netshopen som i skrivende øyeblikk har modellen med SU9400 og HD 4330 "inne". Jeg er derfor litt avventende, fordi det er kjipt om den står som lagervare ved en feil.

 

edit: Hvordan er SU9400 mot SU4100 egentlig? Jeg har lett, men ikke funnet noe.

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar
Noen som vet om PS faktisk har denne inne?

 

http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=165265&model=

 

Såvidt jeg kan se er de den eneste netshopen som i skrivende øyeblikk har modellen med SU9400 og HD 4330 "inne". Jeg er derfor litt avventende, fordi det er kjipt om den står som lagervare ved en feil.

 

edit: Hvordan er SU9400 mot SU4100 egentlig? Jeg har lett, men ikke funnet noe.

 

Klart PS har den inne 50 pluss på lager... Prosessorforsjellen tror jeg er mindre merkende.

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvor det er tilbud på 4810TG?

Elkjøp selger den da fortsatt til 6995,- :hrm:

 

 

Denne selges på dagstilbud i dag på utvalgte elkjøp-butikker. Jeg kjøpte den i Trondheim, mens det også var listet opp en rekke andre elkjøp-butikker i landet på tilbudsavisen som kom i posten. Jeg har nå kjøpt 4810TG, og førsteinntrykket er bra. Størrelsen virker passende for meg, og pc'n i seg selv er slank og elegant. Tastene er gode og jeg begynner allerede å bli vant. Ikke fått testet stort annet enda.

 

Har et off-topic spørsmål. Kommer ikke til å bruke penger på å kjøpe meg Microsoft office 2007. På pc'n medfølger dette programmet innstalert, men det må innstaleres enten i form av at man kjøper rettighet til lisensnøkkel, eller man kan prøve det i 60 dager. Jeg lurer på om det finnes muligheter for å knekke lisensnøkkelen til dette som ligger inne? Eller må jeg laste ned som torrent over nett?

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvor det er tilbud på 4810TG?

Elkjøp selger den da fortsatt til 6995,- :hrm:

Lurer på det samme. Ser ikke ut som det blir noe tilbud :ermm:

 

 

Som sagt er pc'n på dagstilbud på elkjøp I DAG! Om dere ikke har fått kundeavise i posten er det ikke sikkert den er på tilbud på deres lokale elkjøp. Men det er jo bare å ringe og høre. Har 2,5 timer på dere til stengetid ;)

Lenke til kommentar
Er tastaturet virkelig godt?

Synes det er så.. ja, pianoaktig ut.

 

 

Sånt er jo selvsagt en smakssak. Men jeg er meget fornøyd. Behagelig å skrive på og fin plassering. Glossy overflate har ikke noe å si for mitt vedkommende.

 

 

Et spørsmål til dere som har denne pc'n. Prøvde for første gang koble ut strømmen her nå. Da blir skjermen min svart i ca 1 sek og du får en markant pipelyd. Samme hos dere? Er dette evt knyttet til innstilninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...