Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke dere som klager på dårlig batteri her inne.

Min holder glatt i nesten to dager og jeg trykker endel både på jobb og hjemme.

Ladet igår kveld har ringt endel på jobb (ca 1time) idag og trykka endel på den både hjemme og på jobb, men har fremdeles 65% batterikapasitet igjen.

Syns ikke dette er noe å klage på..

Enig! Jeg har ingen neggative anmerkninger verørende baterilevetiden :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å bruk litt GPS og hør litt på musikk, så skal dere se batteriet får kjørt seg. Uansett, smaken er som baken, de fleste klarer seg sikkert fint med dette batteriet, og jeg kunne til nød gjort det også, men når den attpåtil er håpløs på video, så ble det nådestøtet for min del. Absolutt ingen dårlig telefon, men jeg forventer mer for 4000+ kr.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke dere som klager på dårlig batteri her inne.

Min holder glatt i nesten to dager og jeg trykker endel både på jobb og hjemme.

Ladet igår kveld har ringt endel på jobb (ca 1time) idag og trykka endel på den både hjemme og på jobb, men har fremdeles 65% batterikapasitet igjen.

Syns ikke dette er noe å klage på..

Enig! Jeg har ingen neggative anmerkninger verørende baterilevetiden :thumbup:

 

Synes også batteriet er bra, å nå etter noen ladinger er jeg faktisk meget fornøyd med det. Hopper fort ned ett "hakk" på indikatoren, men der holder den seg lenge. Tror nok betteriet holder fint i tre dager og jeg har på WiFi så si konstant, når jeg går ut døren aktiveres mobildata og musikkspilleren brukes flittig.

Lenke til kommentar
Prøv å bruk litt GPS og hør litt på musikk, så skal dere se batteriet får kjørt seg. Uansett, smaken er som baken, de fleste klarer seg sikkert fint med dette batteriet, og jeg kunne til nød gjort det også, men når den attpåtil er håpløs på video, så ble det nådestøtet for min del. Absolutt ingen dårlig telefon, men jeg forventer mer for 4000+ kr.

 

Hvordan dårlig på video mener du? Har ikke fått brukt den mye til dette selv, kun sett to episoder av Entourage :)

 

Forøvrig bruker jeg den til musikk serdeles mye og har i det siste også brukt GPS en del for å teste diverse programmer, har ingenting å utsette på batteritiden.

Lenke til kommentar

Den er veldig kresen på videoformater virker det som, har ikke funnet noen innebygd videospiller enda, så jeg må ta til takke med en fra market som heter videoplayer. Den klarte ikke engang å spille av htc reklamefilmen som lå på minnekortet når jeg kjøpte telefonen, pluss at den nekter å engang oppdage utbredte videoformat som .avi og .wmv.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Den er veldig kresen på videoformater virker det som, har ikke funnet noen innebygd videospiller enda, så jeg må ta til takke med en fra market som heter videoplayer. Den klarte ikke engang å spille av htc reklamefilmen som lå på minnekortet når jeg kjøpte telefonen, pluss at den nekter å engang oppdage utbredte videoformat som .avi og .wmv.

 

Jeg lastet ned Videora Android Converter. Valgte at den skulle conventere til magic og synes filmene ble ganske så bra :)

Lenke til kommentar

Det jeg har funnet ut er å bruke Handbrake for konvertering, blir perfekt bilde og lyd til HTC Hero. Bruk iPhone-innstillingene og legg til høyde x bredde hvor man kan det.

 

Har siden imorges sett 3h video, hørt 1h musikk og surfet masse. Er nede på 58% batteri, skjønner ikke hvordan man kan klage på batterilevetid.

Lenke til kommentar
Den er veldig kresen på videoformater virker det som, har ikke funnet noen innebygd videospiller enda, så jeg må ta til takke med en fra market som heter videoplayer. Den klarte ikke engang å spille av htc reklamefilmen som lå på minnekortet når jeg kjøpte telefonen, pluss at den nekter å engang oppdage utbredte videoformat som .avi og .wmv.

 

Jeg lastet ned Videora Android Converter. Valgte at den skulle conventere til magic og synes filmene ble ganske så bra :)

 

Brukte også Videora Android Converter til å konvertere to Entourage episoder som jeg har sett på Hero, resultatet var upåklagelig.

Spilte dem rett av fra Albums...så ligger en videospiller i den.

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på, er det egentlig nødvendig med task killer ting? Jeg føler den er minst like sjapp nå etter hard reset uten task killer som før når jeg brukte det. men?

 

Den nye moten nå etter et par uker med at alle brukte task-killer hele tida er å la telefonen rydde opp selv. Min har nå stått på i tre dager uten at jeg har kverka noen programmer og jeg synes faktisk den er like kjapp og responsiv som når jeg kverka ting og sørget for mye ledig minne. Et tips de kommer med er å ikke vekke den og sette den til å sove igjen med en gang. Virker som om telefonen setter igang litt prosesser når man vekker den, og om man da slukker skjermen igjen med en gang så vil den bli enda tregere neste gang du vekker den. Vet ikke helt om jeg sluker alt dette, men jeg lar den gjerne få sovne inn av seg selv etter at jeg sjekker den :)

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg skal kjøpe Hero, men jeg er ikke helt sikker på hvilken farge jeg skal ha. Kan noen poste bilder av den brune versjonen? Tåler skjermen mye, eller må jeg ha en skjermbeskytter?

Jeg har den hvite, og den ser fresh ut. Dersom jeg skulle valgt igjen hadde jeg imidlertid gått for den brune som også ser bra ut, og som sannsynligvis aldri vil bli synlig skitten (ikke at min har blitt det så langt, men jeg antar at den kan bli det).

Lenke til kommentar

Jeg sliter med at telefonen hele tiden sender ut og inn en masse KB uten at jeg er inne på noe program eller noe :dontgetit: Noen som vet hvordan man kan finne ut hva som gjør det, og evt hvordan man slår det av? Jeg har ikke widgeter som bruker nett, forutenom klokka som viser plassen jeg er... Kan det være mailen eller noe som gjør det?

Lenke til kommentar
Blir skjermen ripete eller? Har HD nå med skjerm beskytter )Invisibel Shild) men har tenkt og kjøpe denne innen uke er ferdig... Men er ikke keen på og bruke skjerm beskytter... Det fra Zagg er for gummi...

Jeg bruker altid skjermbeskytter på mine mobiler, men aldri mer Invisibel Shild. Jeg er enig med at det er alt for mye gummi, og jeg foretrekker de billige harde skjermbeskytterne. Ebay er full av slike ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...