Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Har enda ikke oppdatert til 2.1 , jeg.. På tide, kanskje?

TouchFlo har også slutta å virke, så hele telefonen se rjo helt mongo ut.. Men av en eller annen grunn får jeg ikke kobla til PC uten TouchFlo? Så veit ikke helt hvordan jeg skal installere 2.1 heller..

Lenke til kommentar

Har nå sendt min hero inn til rep.Problemet er at 3 knapper har sluttet å fungere. Knappen til venstre, menu knappen og trykk knappen til trackballen. Håper det går på garantien, den har ikke falt i bakken eller kommet kontakt med vann..knappene sluttet bare å fungere:(Kommer vel til og ta noen dager dette:(Noen andre som har hatt denne feilen på telefonen?

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Ifølge diverse developerforumer legger bare 3.32.405.2 updaten til G-sensor kalibrering. Ikkeno major.

 

Edit: Umm...også forsvant halv-skjerms klokke+weather widgeten fullstendig..finner den ikke igjen i "add" heller. Heh.

 

 

Ja, visst faen gjorde den det. Shit! Finnes den på Markedet? Den widgeten er litt av sjela til Sense, så den vil jeg ha tilbake.

Lenke til kommentar

Aner ikke, fant Weather i Programs mens det er bare et lite ikon som starter weather-programmet, blir ingen stor widget. Så jeg droppa det og la analogue clock der istedet. Trenger ikke vite været hele dagen uansett. Men skulle gjerne hatt en større analog klokke, da. Jeg sjekka "get more widgets" men der var det ingenting sånt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Forsøkte å slå telefonen av og på, det hjalp ikke med tanke på å få tilbake f.eks. vær-widget.

 

Jeg har også mistet snarveiene til av- og påknappene for Wlan, GPS, Bluetooth og Mobilt nettverk, og kan ikke finne de noe sted.

 

Noen som vet hvor de ligger?

 

I tillegg er musikkspillerwidgeten som viste bilde av album etc borte, nå er det kun en rammpe på 4x1 som viser sangtittel...

 

Kjipt med oppdateringer som tar bort funksjoner man benytter mye...

Lenke til kommentar

Mistet selv mange widgeter, men fikk de tilbake etter jeg skrudde av og på mobilen etter oppdateringen.

 

 

Det hjalp, ja :)

 

Gikk inn på programmer og valgte klokke, noe jeg gjorde før jeg hadde restartet den også. Da kom det bare opp en analog mini-klokke, men etter restarten kom det vanlige valget mellom flere klokker, blant annet den kombinerte klokka med underliggende valg for stoppeklokke, vekkerklokke og timer, samt været.

 

Da er det som det skal være :)

 

Ellers har jeg ikke merket spesielle endringer, utenom det andre har skrevet. Telefonen er ikke blitt noe raskere, men det sitter jo ikke noen Snapdragon-prosessor i den, som på Desire. Desire ble ennå raskere etter den oppdateringen.

Lenke til kommentar

Det er kommet en ny widget for alle wlan, gps, bt knappene som heter Power save. Den samler alle knappene på en rad. Kan også dempe lysstyrken på skjermen der.

 

Ja, det er en ålreit widget! Selv bruker jeg programmet MySettings, som har mange flere valg, samt opplysninger om brukt minne og gjenværende batteri (i prosent).

 

Men ingen av de to kan brukes til å slå av og på mobilt internett. Til det bruker jeg en egen snarvei

Lenke til kommentar

Det jeg trodde, men der kan jeg bare velge "Bare WCDMA", "Bare GSM" eller "GSM / WCDMA auto" har på sistnevnte.

Bare WCDMA - Kobler deg kun til 3G nettet.

Bare GSM - Deaktiverer 3G, og du bruker bare det "valige" (gsm) mobilnettet.

GSM/WCDMA - Dobbelmodus, bruker det "vanlige" mobilnettet og 3G dersom det er tilgjengelig.

 

 

Så telefonen din skal vel egentlig ha 3G aktivert alerede..

Har aldri fått 3G dekning jo. Bør være 3G i Oslo vel? Har OneCall. Noen erfaringer? Men er ofte jeg begynner å roame nettverk fra andre operatører når jeg er utenfor Oslo, og da får jeg melding om at dataroaming kan koste mye penger. Vil dette koste mye eller teller disse MB på vanlig måte?

Lenke til kommentar

Se der ja var den gamle klokke/weather widgeten tilbake som "Clock". Har ikke visst at jeg kunne velge mellom 12 forskjellige klokker før nå :p

 

Uansett burde HTC begynne med å vise changelog før man installerer en ny update så vi kan se hva vi sier "ja" til.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Synes Heroen min ble en god del tregere med A2.1, og jeg får stadig ubesvarte anrop. Jeg har flere ganger sett på telefone at den ringer, men det kommer ingen lyd (jada, lyden er på).

 

Samme erfaring. Jeg ser jeg har 2.1 Update1, men har ikke sett noe varsel om dette er oppdatert. Telefonen lagger veldig mye nå. Får ikke tatt telefonen før det har ringt noen ganger, ikoner oppdateres svært tregt f.eks. WLAN lyser først etter ca 5 sek etter jeg har menyen oppe. Forsøkt å restarte mange ganger, uten det hjelper. Dessuten kræsjer sense de 10-15 første gangene etter restart når et program lukkes og menyen skal hentes. Er helt fortvilet over dette. Bør jeg resette hele telefonen og starte fra scratch av? Eller bør jeg forsøke et av de modifiserte ROM'ene? Har jo ikke så mye å tape på dette lenger, men skal jeg installere modifisert ROM må ting virke. Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...