Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal kanskje få denne telefonen litt etter jul.. Men fant ut at den ikke har FM radio... Noe som fikk meg til å revurdere kraftig.. Noen andre store "overraskelser" som dette jeg bør være klar over når det gjelder HTC Hero?

 

Ikke som jeg kan komme på. Synes du virkelig radio er så viktig? Tro HTC Tattoo har radio...

 

Er det noen her som har prøvd noen gode bluetooth-fjernkontroller til Hero?

 

Ahh.. Yep, Radio er megaviktig. Går ikke en dag uten radio til og fra skolen. : ]

Men HTC Tattoo ja, skal sjekkes ut :D

Lenke til kommentar
Skal kanskje få denne telefonen litt etter jul.. Men fant ut at den ikke har FM radio... Noe som fikk meg til å revurdere kraftig.. Noen andre store "overraskelser" som dette jeg bør være klar over når det gjelder HTC Hero?

Det er det. Det er nemlig ikke blitz heller.

 

Ellers er alt der. Mangler kanskje en knakende god mediespiller, og software/kodek blir ikker mer åpent selv om Android kommer i v2.0.

 

Tror ikke man får se noen revolusjon i programmer når 2.0 kommer. Multitouch, javel. Bedre og mer intregrering, javel.

Lenke til kommentar
Skal kanskje få denne telefonen litt etter jul.. Men fant ut at den ikke har FM radio... Noe som fikk meg til å revurdere kraftig.. Noen andre store "overraskelser" som dette jeg bør være klar over når det gjelder HTC Hero?

 

Ikke som jeg kan komme på. Synes du virkelig radio er så viktig? Tro HTC Tattoo har radio...

 

Er det noen her som har prøvd noen gode bluetooth-fjernkontroller til Hero?

 

Ahh.. Yep, Radio er megaviktig. Går ikke en dag uten radio til og fra skolen. : ]

Men HTC Tattoo ja, skal sjekkes ut :D

 

Personlig liker jeg ikke skjermen på Tattoo like godt som den på Hero, men Tattoo ligger veldig godt i hånda ;)

Lenke til kommentar

Vært uheldig med min Hero

 

Noen som vet noe sted man kan få kjøpt nye deksler til denne. Det er den hvite versjonen.

 

Jeg trenger nytt deksel rundt skjermen, samt det deksel som er utenfor der igjen, bl.a. det som omringer styrekule.

 

Og er det noen som har erfaring i å ta av disse dekslene?

 

Er det vanskelig eller bare å klipse av og på.

 

Please telefonen ble så stygg - må få gjort noe med det?

Lenke til kommentar
Så litt rundt igår, Netcom har Hero til litt over tusenlappen + iConnect abbonemanget. (Iconnect = fri databruk). 350kr mnd. Betaler jo 200kr mnd for denne mobilen jeg har nå, så 150kr mer gjør ikke så veldig mye..

 

Tele2 har den til 999,- med Champion 199kr/mnd og 299kr/mnd(+Mobilsurf Large)

Lenke til kommentar
Det finnes per nå ingen mulighet til å spille divx på android. Blir kjempeglad selv hvis noen kan motbevise dette :)

 

Den skulle være her:

 

yxflash Player is a video player for mobile devices. With yxflash Player you can enjoy your movies, music anywhere you go anytime you like.

 

http://handheld.softpedia.com/get/Multimed...oid-77452.shtml

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar

Tak for korrekt link :yes:

 

Cyrket market er jo lukket ned, - det hedder Androlib idag, jeg har også fundet et andet link som virker, men ellers kan man søge på yxflash,

 

Applikationen er ny (fra den 14 oktober) så kvaliteten kan sikkert godt være svingende, men i teorien er det altså muligt at afspille divx, og det var jo det du efterlyste :thumbup:

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar
Prøvd Meridian?

 

Ja, men fikk den ikke til å spille divx.. :(

 

Skulle gjerne hatt muligheten til å slenge over filmer og serier uten å måtte konvertere de først.

 

 

 

 

Ellers så den fin ut! :)

Prøvd DoubleTwist? Den konverterer filmene automatisk. Blir litt dårlig kvalitet, men bedre enn ingen ting :-)

Lenke til kommentar
Ville bare kommentere på det med lyden. Hvis noen har hørt om "iRiver H320", så er dette en spiller med over høy kvalitet på lyden. 10/10 på mange tester. Jeg har nå sittet og hørt litt fram og tilbake mellom Hero og min iRiver, og konklusjonen er følgende.

 

iRiver vinner, men ikke med ekstreme marginer. Hero har veldig god lyd, men ligger litt etter på klarhet og åpenhet, men det er ikke noen man vil føle trekker ned helheten. Bassen er klar og presis og diskanten god. Hero hadde ingen problemer med å spille høyt og godt i mitt SteelSeries Siberia. Testet uten bruk av equalizer på verken eller, så hvis man endrer litt der kan man få et knallgodt lydbilde av Hero.

Tak for dine erfaringer. :yes:

Dine meget flotte hovedtelefoner SteelSeries Siberia, farver lyden noget, hvilket naturligvis påvirker lyden og på den baggrund er jeg glad for at du alligevel synes at Hero har en vældig god lyd. Heldigvis er det muligt at eksperimenter sig frem for at ramme det sæt hovedtelefoner som matcher Hero bedst, og der vil jeg som tidligere sagt gå efter Klipch Image S4.

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...