Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Ser nå her at det står november, men det er vel mer avhengig av når HTC er klare med versjonen med Sense?

Ja, Android 2.0 ble lansert forrige lørdag, og det finnes en mobil som kjører det, Motorola Droid (ikke tilgjengelig i Norge...). Hero får 2.0 når HTC har laget drivere og oppdatert Sense for det.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å beskytte telefonen, bør man legge på slik skjermbeskytter? Har det noen hensikt og går det evt ut over kvaliteten touchen i skjermen.

 

Finnes det det noen grei beskyttelses lomme til denne telefonen, et futeral e.l. som man kan legge den i, uten at det blir særlig større, men for beskyttelse. Noe lignende det som fulgte med Nokia E66 for de som evt kjenner til det?

 

Har kjøpt meg Hero og venter på den og tenkte å forberede meg litt på hvordan jeg kan få tatt litt vare på den. Mine tlf. går fort i stykker, men E66 holdt faktisk lenge og så lenge fin ut takket være nevnte futeral.

 

Tillykke med dit indkøb :)

 

Da da jo venter på din Hero, burde du måske bruge ventetiden med at læse denne tråd, for der er alle svarene på dine spørgsmål :thumbup:

 

Google kan sikkert også søge på dette websted. Skriv fek.s "skjermbeskytter" i dit Google søgefelt og tryk "Søg på dette websted", eller også brug forummet egen søgemaskine... :whistle:

 

Takk for svar.

 

Jeg er kjent med google og forumet. Men forumet er 195 sider og vel mye og sette seg inn i.

 

Jeg spurte for å få et tips - hvis andre hadde gode erfaringer med hvordan de beskyttet sin telefon. Jeg har funnet vesker og sånn sett futeral i webshoper, men ingen som virket som noen innertier, derfor var det jo greit å få et tips fra noen andre om hva som evt funket.

 

I mellomtiden skal jeg prøve å lese meg opp i forumet, men det kan godt hende at jeg spør opp igjen om ting som allerede har vært debattert. Beklager - det er litt for mye info her til å full oversikt. Men det er vel derfor vi har forumet?

 

 

Klart en kan spørre. Men her er også mulig med litt "studie" Temaet er flittig omtalt.

Bruker enkel beskyttelsesfolie kjøpt på Ebay.Stått på siden august, funker som bare f.

Betalte 5 Usd for 3stk. (fri frakt)

Der finnes helt sikkert etuier i diverse varianter også ;-))

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe meg en Hero, men leser mye varierende om lydkvaliteten på musikkavspilling. Skal brukes sammen med Shure SE210 så det er viktig for meg at den har mer enn ok lyd. Noen som har noen tanker om lydkvaliteten?

Aner ikke hva du har lest, men lydkvaliteten er svinbra, spør du meg. Bedre enn i min Samsung mp3-spiller.

Lenke til kommentar
Merker at min har begynt å blitt tregere, og mistenker at det er fordi jeg har litt for mye liggende inne. Selv rett etter at jeg dreper alle prosesser, merker jeg at den kan lagge i skriving av sms og spill, noe den ikke gjorde før. Jeg har 98 mb ledig på internminnet nå, har det noe med saken å gjøre?

 

 

Prøv eRay. Applikationen er ganske effektiv til at rydde/rense op på din Hero/Android enhed, foruden det indeholder en masse andre nyttige værktøjer . Brugernes tilbagemeldingerne er meget positive. Bemærk at det er en 14 dages prøveversion. men det skulle også være nok til at du kører optimalt igen. Min Hero fik i hvert fald nyt liv.

 

Jeg vil også forslå, at du installer det nye gratis virusprogram Flixilis som vil overvåger din Hero. Om det virker som lovet ved jeg ikke, for den har endnu ikke registreret virus, men applikationen ser meget professionelt ud og brugerne er meget tilfredse.

 

Meld gerne tilbage om erfaringer

 

Lekte meg litt med eRay, men har ikke fått ordentlig skikk på heroen ennå. Noen spesielle triks du brukte?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Vurderer å kjøpe meg en Hero, men leser mye varierende om lydkvaliteten på musikkavspilling. Skal brukes sammen med Shure SE210 så det er viktig for meg at den har mer enn ok lyd. Noen som har noen tanker om lydkvaliteten?

 

Lyden er bedre på min Hero enn hva den er på dataen (uten lydkort), ihvertfall.

Lenke til kommentar

Hvordan er batteriet deres? Jeg har hatt ca. 50% igjen av batteriet når jeg har lagt meg, så jeg har valgt å sette den til lading over natten for at jeg skal ha nok batteri til neste dag. Hvordan høres dette ut i forhold til hvor lenge batteriet deres varer? Vet det vil variere med bruk, men greit å høre likevel.

 

Og er det dumt å lade batteriet når det er 50% igjen? Synes å ha lest noe om at det var sånn før, men at nye batterier tåler det.

Lenke til kommentar

Det variere selvsagt som du sier, men i mitt tilfelle holder nok batteriet litt lenger. Jeg tok den ut av laderen i 10-11tiden i går. Jeg hørte på musikk i rundt 4t og har hatt samtaler på ca. 1t siden i går og er på 49% nå.

 

Lader du telefonen med nettspenningsadapteren eller i USB? Telefonen holder lenger om du bruker nettstrøm.

Lenke til kommentar

Jeg lader mobilen hver dag uansett. Men på en hard dag så er jeg gjerne nede på 20%, normalt sett så ligger det vel på rundt 50%.

 

Når det kommer til lithium ion batterier (nye batterier) så er klattlading bare positivt, lad så ofte du klarer, gjerne flere ganger for dagen om du har lader tilgjengelig.

 

Lader du telefonen med nettspenningsadapteren eller i USB? Telefonen holder lenger om du bruker nettstrøm.

Hæ? Og hva begrunner du dette med? Meg bekjent så har batteriet en maks ladegrense uansett om det lades med usb eller nettspenning. (1350 mAh på Hero)

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...