Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ved å sette mobile network OFF (Via widget/meny/hurtigmenypowerknapp), vil dette være en sikring mot at man IKKE kommer på nett(foruten wifi), så lenge denne er satt til av? Altså denne erstatter APdroid(eller hva den het) fullt og holdent?

 

Håper da det, hehe. Jeg har hvertfall skrudd det av, og da oppdaterer ikke været seg, får ikke logga på noe eller gått inn på market. Så vil tro det stemmer.

Lenke til kommentar

dette er jo maks crap! Bestillte helten min fra netcom på fredag, da sto det fortsatt >75 igjen som lagerstatus... det gjorde det på lørdag og, jeg begynte å undre litt hvorfor de ikke sendte den avgårde. Igår fikk jeg heller ingen leveringsbekreftelse, sjekket derfor sidene deres idag og nå er de tomme for den!n ARGH.

Enda mer irr aer at det er ubekreftet leveringstid! When will i meet my hero?

Lenke til kommentar
Irriterer meg at vi går glipp av de beste programmene på android market pga. at vi ikke har tilgang til applikasjoner som koster penger.

 

Vær så snill og meld deg inn i facebook gruppen "Please let Norwegians download paid-apps in android market"

http://www.facebook.com/group.php?gid=109940119359

 

Hvis du ikke vil roote telefonen din så må du nok vente litt ja. Forstår godt frustrasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slette+897123
Tenkte jeg skulle legge ut bilde av våre kjære helter.

Både jeg og dama er kjempefornøyd med helten vår :) Den hvite er som andre omtaler har sagt, en anelse glattere på baksiden. Ellers er de helt identiske.

 

Den hvite er glattere? Fikk det for meg at den hvite er mindre glatt fordi den har et teflonbelegg som den brune ikke har, jeg?

Lenke til kommentar
Gjest Slette+897123
Hvis du ikke vil roote telefonen din så må du nok vente litt ja. Forstår godt frustrasjonen.

 

Hva vil det si å "roote" telefonen? Er det ulovlig eller bare vanskelig, i og med at ikke alle vil gjøre det?

Lenke til kommentar

Da er endelig min hvite Hero i hus, å du verden for en lekker telefon!

Var redd for at den skulle føles tykk, men den føles liten smidig og hendig. Dessuten er "the chin" bare positiv, ja den er rett å slett ett lekkert stykke mobil. I kjent gammel stil kjører jeg fulllading før oppstart første gang (ja vet jeg er gammeldags, men er jo en litt gammel mann da...hehe) så har ikke fått prøvd den ennå.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle legge ut bilde av våre kjære helter.

Både jeg og dama er kjempefornøyd med helten vår :) Den hvite er som andre omtaler har sagt, en anelse glattere på baksiden. Ellers er de helt identiske.

 

Den hvite er glattere? Fikk det for meg at den hvite er mindre glatt fordi den har et teflonbelegg som den brune ikke har, jeg?

 

den hvite er bare en anelse glattere. Regner med det er teflonen som gjør den glattere.

Lenke til kommentar

oioioi... jeg var i telefonen med moobi istad, de sa de hadde sendt den igår, merkelig at jeg ikke har fått noe leveringsbekreftelse. Fikk tracking nummer så da blir jeg også trackingslave i tiden fremover. Foreløpig er det ingentingting som er registrert *skuff*

 

I mellomtiden har jeg shoppet masse accesories til min gamle touch cruis, den skal min kjære få så hun også har noe å leke med.

 

Kan de som allerede har telefonen fortelle hvordan msn og skype (viktigst i mitt tilfelle) fungerer?

 

edit: innlevert posterminal

Endret av anbar
Lenke til kommentar

Der døde min HTC Hero!

 

Etter 2 dager. Har målt spenningen over batteriet, og den er god (3,75V),

får ikke startet den, resatt den, fabrikkresatt den, eller aent. Prøvd alt.

Men og uten sim og minnebrikke.

 

Utrolig kjip opplevelse. Sitter i vent på HTC kundeservice nå.

LAAAAANG ventetid. Kanskje mange andre som har samme problem?

 

Herlig! Da har jeg snakket med HTC og Chess.no, telefonen må sendes tilbake, men får frankert pakke som den sendes med, fra Chess.no.

 

Ublidt møte med min første HTC telefon. :thumbdown:

Endret av PoWerFeeD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...