Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For oss som ikke har prøvd terminalen ennå, hvorfor skulle man ønske å deaktivere sense/touchflo?

 

Fordi den vanlige google ligger i bakgrunnen. Og det lagger forsatt litt. Og da kunne jeg tenke meg å bare bruke vanlig google til det kommer en software update hos htc.

Lenke til kommentar
kommer nok updates snart som får litt orden på det. til det er gjort kunne jeg tenke meg å skrue av flo3d. men det skjer ingenting når jeg trykker på force stop.. så vet ikke hvordan ejg skal gjøre d :(

 

Hei,

 

Man kan disable flo3d ved å gjøre følgende inngrep:

Start>Settings>Today>System tab. Untick TouchFlo.

 

Det finnes også et veldig godt program for å velge mellom forskjellige Home interfaces.

Det heter; Home Switcher. Programmet finner du på AndroidMarket, for free.

 

Håper det hjelper.

 

MarWell

 

Start>Settings>Today>System tab. Untick TouchFlo. <--- win mobile.

MEN home switcher var genialt.. tror det funket :D

Lenke til kommentar
Min er veldig ofte nede på to streker, men det har ikke ført til noe problemer enda.

 

Hvordan kan man legge til ord i ordlisten? jeg bruker "phone keyboard" og XT9 men finner ingen måte å legge til ord hvis det ikke ligger i ordlisten :s

 

du bare holder fingeren over ordet, så kommer det opp saved etter et par sekunder!

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg til å kopiere en film til Htc hero? En divx film eller en DVD. Hvor legger jeg filmene på sd kortet, og hvor finner jeg dem for å spille dem av etterpå?

 

Du tar usb'en i pcen. Velger mount sdcard på mobilen. Så legger du det på kortet. Tror det er samme hvor. Jeg har ikke funnet noen dix spiller, så jeg tok å lastet ned Videora Android Converter. Funket fint det. Men litt drid å måtte konvertere filene.(tar tid)

 

Men om noen vet om en mediaspiller som støtter divx kan dere godt si fra. :D

Ville gjort at vlc remote også ble litt sjekkere.

Lenke til kommentar
Min er veldig ofte nede på to streker, men det har ikke ført til noe problemer enda.

 

Hvordan kan man legge til ord i ordlisten? jeg bruker "phone keyboard" og XT9 men finner ingen måte å legge til ord hvis det ikke ligger i ordlisten :s

 

du bare holder fingeren over ordet, så kommer det opp saved etter et par sekunder!

 

Takk for svar, men får det ikke til. Det kommer bare opp en meny med select all, select text, cut all, eller copy all.

Prøvd å markere teksten, men får samme meny

Lenke til kommentar
Min er veldig ofte nede på to streker, men det har ikke ført til noe problemer enda.

 

Hvordan kan man legge til ord i ordlisten? jeg bruker "phone keyboard" og XT9 men finner ingen måte å legge til ord hvis det ikke ligger i ordlisten :s

 

du bare holder fingeren over ordet, så kommer det opp saved etter et par sekunder!

 

Takk for svar, men får det ikke til. Det kommer bare opp en meny med select all, select text, cut all, eller copy all.

Prøvd å markere teksten, men får samme meny

 

du må holde over der hvor forlslagene til andre ord kommer. Der holder du over det ordet du har skrivd, og vil lagre, også er det lagret:)

Lenke til kommentar
Min er veldig ofte nede på to streker, men det har ikke ført til noe problemer enda.

 

Hvordan kan man legge til ord i ordlisten? jeg bruker "phone keyboard" og XT9 men finner ingen måte å legge til ord hvis det ikke ligger i ordlisten :s

 

du bare holder fingeren over ordet, så kommer det opp saved etter et par sekunder!

 

Noen som vet hvordan jeg kan slette ord som tidligere ble lagt til i ordlisten?

Lenke til kommentar
Men om noen vet om en mediaspiller som støtter divx kan dere godt si fra. :D

Ville gjort at vlc remote også ble litt sjekkere.

 

Har letet litt og finner egentlig fint lite. Er litt rart etter at Android har vært så lenge ute og ingen av de "store" som CorePlayer og DivX Mobile ikke har kommet ut noe for Android enda.

 

CorePlayer har dog status som Coming soon, men det har jo stått i noen måneder nå da.

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg til å kopiere en film til Htc hero? En divx film eller en DVD. Hvor legger jeg filmene på sd kortet, og hvor finner jeg dem for å spille dem av etterpå?

 

Du tar usb'en i pcen. Velger mount sdcard på mobilen. Så legger du det på kortet. Tror det er samme hvor. Jeg har ikke funnet noen dix spiller, så jeg tok å lastet ned Videora Android Converter. Funket fint det. Men litt drid å måtte konvertere filene.(tar tid)

 

Men om noen vet om en mediaspiller som støtter divx kan dere godt si fra. :D

Ville gjort at vlc remote også ble litt sjekkere.

 

Takk skal du ha! Skulle også gjerne hatt en divx spiller, men ser ikke ut som det finnes:( Er skuffet over utvalget i android market (hadde vi bare fått tilgang til applikasjonene som koster penger så hadde sikkert vært bra)

Lenke til kommentar
Ang market og payed: Jeg synes det bryter veldig med mitt inntrykk av google og linux, man skal ikke måtte betale for programmer man trenger. Ønsker man det velger man WM.

 

For å få samme utvalget som på iphone må man kunne ta betalt for apps, det tiltrekker mange flere utviklere og større selskaper

Lenke til kommentar
Til opplysning så virker ikke vekkerklokka vis du skrur av mobilen. Satte den på 10.00 når jeg la meg igår, våkna klokken 13.00 :p

 

Pleier å være slik på smartphones ;p finnes flightmode på telefonen. Da skrues telenettet og wifi og greiene av, så får du sove til alarmen vekker deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...