Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette var jo nesten flaut:p

 

Der man velger hvilken alarm tone man kan ha, stiller man bare lyden opp/ned på den dedikerte hw knappen.

 

Synes dog denne funksjonen var litt godt gjemt, skulle gjerne ha hatt dette tilgjengelig i meny.

 

haha! var derfor jeg kommenterte det litt tidligere i forumet. ;p

Men hekkan! Jeg må si jeg må ta av meg hatten for telefonen.

Har norsk ordliste jeg også... men måtte velge d i settings - locale & text

Lenke til kommentar

Magic: så drit lekker ut. Etter hands, on ble jeg skuffet

 

Hero: så ut som et steg tilbake designmessig, dette bekymret meg stort: Etter hands on ble jeg sykt overasket. Mest overaskende var knekken, som jeg faktisk liker! Og ja den er lommevennelig!

 

Anbefaler alle som er i tvil pga design å leke litt med denne!

Lenke til kommentar
Gjest Slette+897123
I tillegg er browseren (vesentlig) dårligere enn Safari, man har ikke støtte for multitouch (bortsett fra noen tilfeldige steder)

Er vel bare å laste ned Opera Mini, den beste browseren fo telefoner spør du meg!

Lenke til kommentar
Gjest Slette+897123

den har ikke radio? finnes det noen bra applikasjoner for webradio? webradio vil kanskje bli dyrt å bruke uansett?

Endret av Slette+897123
Lenke til kommentar
Tlf skulle i dag vekke meg, men det kom ingen lyd fra alarmen. Kun vibrering.

Har sjekket litt rundt og prøvd, men finner ingen innstilling som tilsier at lyden skal mutes på alarm.

 

Noen som kan hjelpe meg? Funker alarmlyd for dere?

 

Noen som eventuelt kan bekrefte at dette virker? Kan ikke fatte hva jeg kan ha gjort for at den kun vil vibrere(vekkerklokke)

 

Regner med at telefonen ikke står på lydløs? Har du prøvd å endre vekkelyden?

Lenke til kommentar
Tlf skulle i dag vekke meg, men det kom ingen lyd fra alarmen. Kun vibrering.

Har sjekket litt rundt og prøvd, men finner ingen innstilling som tilsier at lyden skal mutes på alarm.

 

Noen som kan hjelpe meg? Funker alarmlyd for dere?

 

Noen som eventuelt kan bekrefte at dette virker? Kan ikke fatte hva jeg kan ha gjort for at den kun vil vibrere(vekkerklokke)

 

Regner med at telefonen ikke står på lydløs? Har du prøvd å endre vekkelyden?

Takk for svar, fant ut av det(noen poster over). Når man er der hvor man velger hvilken alarmlyd man vil ha, justerer man bare opp volumet med knappen på siden av tlf.

Lenke til kommentar
Tlf skulle i dag vekke meg, men det kom ingen lyd fra alarmen. Kun vibrering.

Har sjekket litt rundt og prøvd, men finner ingen innstilling som tilsier at lyden skal mutes på alarm.

 

Noen som kan hjelpe meg? Funker alarmlyd for dere?

 

Noen som eventuelt kan bekrefte at dette virker? Kan ikke fatte hva jeg kan ha gjort for at den kun vil vibrere(vekkerklokke)

 

Du stiller volumet med volumknappen på siden av telefonen når du er inne på menyen der du velger alarmtone.

Lenke til kommentar
Gjest Slette+897123

stemmer det at telefonen må være skrudd på for at alarmen skal fungere? det er jo dritt! da går det ikke an å bruke den som vekkerklokke og samtidig ha den avslått om natten.

Lenke til kommentar
Aragon: hiv inn skandinavisk tastatur og norsk ordliste! Funker fint. :)

 

merker ikke noe forskjell. Ordboken er det samme som før, norske ord men ingen ord med øæå.

 

Samme her. Er jo norsk ordbok, men den foreslår ikke ord med æøå/særnorske bokstaver med mindre man har tastet den særnorske bokstaven først. Burde holde å trykke a for at ord med æ og å skal bli foreslått.

Lenke til kommentar
Dette var jo nesten flaut:p

 

Der man velger hvilken alarm tone man kan ha, stiller man bare lyden opp/ned på den dedikerte hw knappen.

 

Synes dog denne funksjonen var litt godt gjemt, skulle gjerne ha hatt dette tilgjengelig i meny.

 

Takk for den dundersalt, har slitt med å komme meg opp i tide noen morgener nå :D

Lenke til kommentar
stemmer det at telefonen må være skrudd på for at alarmen skal fungere? det er jo dritt! da går det ikke an å bruke den som vekkerklokke og samtidig ha den avslått om natten.

Jeg pleier å ha en i flymodus om natten...

Hvorfor bruker du ikke Locale (link til Cyrket)? Fantastisk program som endrer innstillinger basert på en rekke kriterier du selv velger (hva klokka er, hvor du er, hvor mye batteri som gjenstår osv). F.eks. skrur av lyden og vibrasjonen mellom klokka tolv og syv om du er hjemme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...