Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første døgn med mobilen ferdig og jeg er fortsatt veldig fornøyd.

 

- Shortcut til TasKiller får mobilen til å ta litt av. Funker fint via All programs.

- Synes back knappen er litt rart plassert. Funker bedre når en har mobilen sidelengs.

- Å få opp listen med meldinger (SMS) er noe treigt føler jeg. Står ett par sekunder med hvit bakgrunn før den faktisk viser meldingene.

 

Ellers så er jeg kjempefornøyd! Går fra en HTC Cruise så er kanskje ikke for bortskjemt fra før.

Endret av plex-
Lenke til kommentar
til dere som har telefonen, hvordan ligger den i lommen, med tanke på knekken/vippen? buler den mye ut?

 

Nei, knekken ser "værre ut enn den er" på bilder. Prøv den i en butikk så vil du nok endre mening:)

 

Etter å ha lekt en dag med den har jeg merket meg 2 ting:

 

-Skjermen kunne med fordel hatt litt bedre respons(er ikke noe problem, kun pirking)

-Merker av og til den berømte laggen. egentlig ikke plagsomt, men noe man lett kan begynne å irritere seg over.

-Kameraet var en skuffelse, uten ideel belysning holder det ikke mål(noe som i seg selv ikke holder mål).

 

Men alt i alt er jeg meget fornøyd.

Lenke til kommentar
Noen som sitter på noe info angående det å roote Hero? Dette burde da også åpne for muligheten å bli kvitt lagging? Siden man da kan flytte filer over på class 6 minnekort?

Det er nok CPU'en og brukergrensesnittet som først og fremst er flaskehalsen for evt. lag. Hvor filene er lagret spiller mindre rolle, men kan nok gi noe bedret ytelse mtp på multimediabruk.

Endret av Torbjørn.
Lenke til kommentar
Noen som sitter på noe info angående det å roote Hero? Dette burde da også åpne for muligheten å bli kvitt lagging? Siden man da kan flytte filer over på class 6 minnekort?

Det er nok CPU'en og brukergrensesnittet som først og fremst er flaskehalsen for evt. lag. Hvor filene er lagret spiller mindre rolle, men kan nok gi noe bedret ytelse mtp på multimediabruk.

 

Tror nok ikke at å legge filene på minnekort vil gjøre underverker. Derimot en SWAP fil på class-6 har kanskje et lite potensiale? Aner dog ikke hvordan man lager en swap fil. Er også usikker på om det er noen vits å lage dette på kortet som følger med(c4?) ?

Lenke til kommentar

Da er endelig min kommet også! Etter et par timers fikling har jeg et lite spørsmål:

 

Når man importerer kontaktene fra sim-kortet (har stått i en sony ericsson tlf) så blir alle navnene rare, det står f.eks ikke Kenneth men Kenneth/1 og fornavn/etternavn er rokket om. Noen som vet hvordan man kan rette opp i dette??

 

 

SUPER FORNØYD med telefonen :D

Lenke til kommentar
kommer nok updates snart som får litt orden på det. til det er gjort kunne jeg tenke meg å skrue av flo3d. men det skjer ingenting når jeg trykker på force stop.. så vet ikke hvordan ejg skal gjøre d :(

 

Hei,

 

--- #edit (My bad. Winmobile. Programmet HomeSwitcher er fortsatt veien å gå:))

Man kan disable flo3d ved å gjøre følgende inngrep:

Start>Settings>Today>System tab. Untick TouchFlo.

---

 

Det finnes også et veldig godt program for å velge mellom forskjellige Home interfaces.

Det heter; Home Switcher. Programmet finner du på AndroidMarket, for free.

 

http://www.cyrket.com/package/ymst.android.homeswitcher

 

Håper det hjelper.

 

MarWell

Endret av MarWell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...