Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 Da tenker jeg på feks: Far Cry 2 osv. Har prøvd og lage bane i CSS helt umulig spør du meg klarte ikke instille det engang, men var hos en kompis siden jeg ikke har kjøpt CSS. Helst MED multiplayer mulighet da. Og at det er lett og bygge banen.
2ball_ Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 tidenes enkleste map editor: den som følger med HOMM 3
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 Trenger ikke bare være enkel men god og bruke, altså mange muligheter.
MrL Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 (endret) Trenger ikke bare være enkel men god og bruke, altså mange muligheter. Crysis sin editor, som jeg selv vil tørre å si kanskje er verdens beste editor ute nå. Du har uendlige muligheter, du kan bare sitte å chille med å lage brett, og det er ganske enkelt, men tidskrevende hvis du vil ha det bra. Ellers kan du også omtrent lage nye spill i den editoren, mulighetene er enorme.. Men kanskje ikke så enkel så du vil ha den til da.. Endret 28. juli 2009 av MrLG
kjermy Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Sandbox editoren er nokså grei, ja... Men pass på hva slags pc du har, Crysis krever veldig mye
mumakil23 Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Warcraft 3 har jo en grei world editor med masse muligheter, men det er jo ikke til et fps-spill da...
Datasmurf Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 tidenes enkleste map editor: den som følger med HOMM 3 +1 Og det er et av de beste spillene når det kommer til LAN og diverse =D
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 (endret) Trackmania! Edit: Til FC2 osv, ja da hiver jeg meg på Sandbox. Endret 28. juli 2009 av Slettet-XHLacM
Zimmerh Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 (endret) Du kan gjøre ekstremt mye med Arma sin map editor der produsentene har lagd opp til at communitiet gjør noe med spillet for å få sin egen vri på ting og tang. Endret 28. juli 2009 av Zimmerh
designer0 Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Editoren til CSS og de andre source spillene er egentlig veldig god, hvis du er seriøst interessert i level-design så anbefaler jeg på det sterkeste å gi den en ny sjanse. Etter du først har satt den opp er den veldig brukervennlig.
Zandreu Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Editoren til CSS og de andre source spillene er egentlig veldig god, hvis du er seriøst interessert i level-design så anbefaler jeg på det sterkeste å gi den en ny sjanse. Etter du først har satt den opp er den veldig brukervennlig. Enig. Bruk litt tid på å bli kjent med editoren, se på et par tutorials. Hammer Editor er konge når du kan det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå