Gå til innhold

Noen spill som har en god map editor ?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Da tenker jeg på feks: Far Cry 2 osv.

Har prøvd og lage bane i CSS helt umulig spør du meg klarte ikke instille det engang, men var hos en kompis siden jeg ikke har kjøpt CSS.

Helst MED multiplayer mulighet da. :)

Og at det er lett og bygge banen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Trenger ikke bare være enkel men god og bruke, altså mange muligheter. ;)

Skrevet (endret)
Trenger ikke bare være enkel men god og bruke, altså mange muligheter. ;)

Crysis sin editor, som jeg selv vil tørre å si kanskje er verdens beste editor ute nå. Du har uendlige muligheter, du kan bare sitte å chille med å lage brett, og det er ganske enkelt, men tidskrevende hvis du vil ha det bra. Ellers kan du også omtrent lage nye spill i den editoren, mulighetene er enorme..

Men kanskje ikke så enkel så du vil ha den til da..

Endret av MrLG
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet (endret)

Trackmania!

Edit: Til FC2 osv, ja da hiver jeg meg på Sandbox.

Endret av Slettet-XHLacM
Skrevet (endret)

Du kan gjøre ekstremt mye med Arma sin map editor der produsentene har lagd opp til at communitiet gjør noe med spillet for å få sin egen vri på ting og tang.

Endret av Zimmerh
Skrevet

Editoren til CSS og de andre source spillene er egentlig veldig god, hvis du er seriøst interessert i level-design så anbefaler jeg på det sterkeste å gi den en ny sjanse. Etter du først har satt den opp er den veldig brukervennlig.

Skrevet
Editoren til CSS og de andre source spillene er egentlig veldig god, hvis du er seriøst interessert i level-design så anbefaler jeg på det sterkeste å gi den en ny sjanse. Etter du først har satt den opp er den veldig brukervennlig.

Enig. Bruk litt tid på å bli kjent med editoren, se på et par tutorials. Hammer Editor er konge når du kan det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...