BRDP Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Hei! Jeg vet at jeg ikke har særlig mye å hente her, men jeg vil alike vell ha de ekstra kreftene som chippen gir men så trenger jeg litt hjelp til å finne noen som kan gjøre en slik jobb og så trenger jeg litt priser kan noen hjelpe meg å finne riktige folk? Er det foresten vits å ha effekt anlegg og powerfilter eller er det bare borkastet penger? takk for alle svar
trra Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Effektlanlegg og filter er bortkastet penger hvis du er ute etter mer effekt, chip også Du vil ikke merke forskjell på denne motoren. Dessuten er det alltids en liten mulighet for at noe går galt ved chipping.
Kent Touch This Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Hei! Jeg vet at jeg ikke har særlig mye å hente her, men jeg vil alike vell ha de ekstra kreftene som chippen gir men så trenger jeg litt hjelp til å finne noen som kan gjøre en slik jobb og så trenger jeg litt priser kan noen hjelpe meg å finne riktige folk? Er det foresten vits å ha effekt anlegg og powerfilter eller er det bare borkastet penger? takk for alle svar De færreste tilbyr chip til din bil fordi det er så lite å hente. Bare glem hele greia. Selg bilen og kjøp deg en Golf GTI i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå