Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal velge!


Anbefalte innlegg

Trenger skikkelig hjelp nå!

 

Jeg er på utkikk etter en touch telefon. Har sett på diamond 2, htc hero, htc magic, omnia HD osv osv...

 

Vet ikke hva jeg skal velge! Kan noen hjelpe meg? Har hatt iphone så ikke si det vær så snill.

 

Jeg liker å laste ned programmer til tlf, må ha god batteritid. Utenom dette er det opp til dere å komme med forslag.

 

Håper noen kan hjelpe meg! :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville valgt Samsung Omnia Hd. Er nok telefonen med best skjerm og taletid. Kameraet er helt ok, ikke noe å klage over der heller :)

 

Ja. Men er det noen andre som er like god på bla film osv?

Det har jeg vanskelig for å tro at det er, med tanke på at den spiller film i HD-kvalitet :D

Lenke til kommentar
Hvordan er htc touch hd? Batteri messig? Er det mulig å få wm 6,5 på den?

WM 6.5 vil jeg ikke tro byr på noe problemer, siden den har nok RAM.

 

Du sier du liker å laste ned programmer til tlf. Da ville jeg anbefalt deg en WM tlf - evt. etterhvert Android. Da har du ihvertfall nok av programmer å velge og vrake i. Symbian har også mange programmer, men der møter man ofte på sertifikat problemer ved innstallering (var ihvertfall sånn da jeg hadde Symbian - mulig dette har blitt bedre). Hvis du likte størrelsen på iphone veldig godt, kan du jo kikke på Omnia HD (Symbian), Touch HD (WM)eller noen av HTC's Android telefoner.

 

Selv venter jeg på Omnia II - den blir konge! :)

Lenke til kommentar
Hvordan er htc touch hd? Batteri messig? Er det mulig å få wm 6,5 på den?

WM 6.5 vil jeg ikke tro byr på noe problemer, siden den har nok RAM.

 

Du sier du liker å laste ned programmer til tlf. Da ville jeg anbefalt deg en WM tlf - evt. etterhvert Android. Da har du ihvertfall nok av programmer å velge og vrake i. Symbian har også mange programmer, men der møter man ofte på sertifikat problemer ved innstallering (var ihvertfall sånn da jeg hadde Symbian - mulig dette har blitt bedre). Hvis du likte størrelsen på iphone veldig godt, kan du jo kikke på Omnia HD (Symbian), Touch HD (WM)eller noen av HTC's Android telefoner.

 

Selv venter jeg på Omnia II - den blir konge! :)

 

Takk for et kjempe svar! Jeg valgte å gå for en Htc Hero jeg. Valget ble dette fordi den har som du sier, et okei program utvalg som bare blir bedre og bedre. Telefonen har også en god batteritid, Sense UI som er svert lekkert + at telefonen er svært kjapp. Men takk for alle svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...