Gå til innhold

Baptistprest i USA ber for Obamas død.


Anbefalte innlegg

Vi skal være glad for at bønn ikke virker. :D
Hvis han bare ber lenge nok så funker det til slutt.

 

Eller at man ber for de riktige tingene Som:

 

At jeg vil dø en gang

At jeg kommer til å få drite en gang

At jeg får meg middag en gang i løpet av denne uka(funker ikke om man bor i midten av afrika) Da gud ikke hører på bønner derfra

At de en eller annen gang et eller annet sted på jorda vil snø i løpet av året.

 

 

Ber man for de riktige tingene funker bønn 100% av tiden

Som kun kan bety én ting. Gud, Jesus og den Hellige ånd hører deg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har aldri våre så lite truande i verden som det er nå og det har heller aldri vore så mykje sosiale problem og sjølvmord som nå.

Det er jo helt feil, da det aldri har vært flere troende enn nå faktisk...

Har du kilde på det? Det høres da ikke lovende ut, hehe. Ikke logisk heller, ifølge min interne logikk :(

Trenger ingen kilde, for det er enkel logikk. Det er flere i verden nå enn noengang før og kristendom (i 1av de 35 000 varianter som finnes) er praktisert av godt og (u)vel 2 milliarder mennesker. Så det er flere som tror på vissvass i dag enn noen gang før. På en god annen plass kommer islam, med omlag 1,2 milliarder mennesker på bærtur... (De også har jo sitt å slite med internt, for det er flere grupperinger innad i islam også... :no: )

Lenke til kommentar

... og befolknings veksten er såklart størst der folk er minst utviklet og derfor faller de lettest for vissvass... Sad, but true :(

 

Men det er håp! Med økt forståelse, kunnskap og viten vil skyggene som religiøse mørkemenn kan gjemme seg mindre og mindre til alle en dag står i lyset og dogmatisk overtro er en kuriositet! Ikke noe jeg vil oppleve, men en dag.... en dag så sitter slike prester og ber på video mens folk ler seg skakke over at noen faktisk kunne tro på dette vissvasset! Så det er definitivt håp for en bedre verden, en verden uten idiotiske prester av noe slag... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...