Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettels: siden du er så aktiv her, hva med at du gir litt mer fyldige kommentarer enn kun en rating? Virker som om du kun vil at andre skal rangere dine sanger. Gøyere hvis vi kan kommentere litt også.

 

Ikke helt min sjanger dette, men faktisk ikke så ille i forhold til mye lignende musikk. Veldig chill musikk. 6/10

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Filmmusikk har jeg aldri hatt sansen for egentlig, bortsett fra i selve filmen så klart. Det blir veldig kjedelig for meg. 2/10

 

 

 

Nettels: siden du er så aktiv her, hva med at du gir litt mer fyldige kommentarer enn kun en rating? Virker som om du kun vil at andre skal rangere dine sanger. Gøyere hvis vi kan kommentere litt også.

 

Ok, jeg skal begynne med kommentarer heretter. Takk for konstruktiv kritikk ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Volbeats rockabilly og heavy metal fusjon er artig nok den, men stemmen til Michael Poulsen takler jeg bare ikke. Hans sangstemme er som verk som oser ut av et åpent sår, og jeg får lyst til å grave mine uklipte fingernegler inn i ørekanalene til hjernen min blør. Men bortsett fra det så er den helt ok. 3/10

 

Lenke til kommentar

jeg er veeeeeeldig kresen når det gjelder pop-punk, men denne var faktisk helt grei. bra driv og melodier uten å bli alt for teenage aktig. 6.5/10

var så uheldig å få med meg hele pop-punk oppgulpet etter at rancid, nofx, offspring, pennywise og greenday slo gjennnom en gang på nittitallet......fryktelig mye dritt som spøy ut av radioen. Ikke at det noe bedre nå.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=cZuRrCeBSWs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...