:utakt Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Sitter som ei Kula den der. Nesten like kul som "Hush". 7/10. 1 1
Tabris Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Behagelig på øret, og kult å høre noe på fransk og ikke bare engelsk. 6/10 Siden vi er inne på det franske... 3
:utakt Skrevet 6. august Skrevet 6. august (endret) Flott musikk! Takk! 8/10 Endret 6. august av :utakt 3
Tabris Skrevet 22. august Skrevet 22. august Madrugada er aldri feil. Denne sangen er legendarisk. 8/10. Jeg fortsetter med soundtrack til Clair Obsur: Expedition 33, fordi musikken er så bra at alle bør høre den. Et lite kult jazz-stykke her: 2 1
svenka Skrevet 23. august Skrevet 23. august Ikke helt min musikk smak, men jeg hører det er kvalitet 🎷🎼👌 8/10 2 1
Tabris Skrevet 11. september Skrevet 11. september Ok, denne sangen trigget alle mine 80-talls buttons, herlig å høre på. Håper de når langt! 8/10 Vi skrur tiden litt tilbake... 2 1
:utakt Skrevet 19. september Skrevet 19. september (endret) Det er noe eget med stemmen til Sia. Savnet litt sterkere refreng her. 6/10 Endret 19. september av :utakt 2 1
svenka Skrevet 21. september Skrevet 21. september (endret) Kult at noen «våger» å covre en av Ozzy’s beste, og de gjør det med bravur!! 👏🎼👌 9/10 Endret 21. september av svenka 1 1
Tabris Skrevet 26. september Skrevet 26. september Hahaha, Bros! Omg, glemmer aldri deres "Drop the boy!", som hørtes ut som min femårige nevø som sa "Jeg er stor dutt!" Sorry, men dette er ikke et band jeg klarer å ta seriøst. Det meste jeg kan strekke meg til er at de har et positivt, 80s lydbilde, og det teller faktisk litt i min bok. 4/10 Men vi kan gjerne holde oss til 80-tallet. Gorky Park, senere 80s, ny vokalist: 1
oppdager Skrevet 26. september Skrevet 26. september (endret) Mir gefällt das Lied. Nicht ganz mein Geschmack, aber fest. Kan dessverre ikke legge inn video Endret 26. september av oppdager 1 1
:utakt Skrevet lørdag kl 14:57 Skrevet lørdag kl 14:57 Martelè skrev (På 2.10.2025 den 8.16): Aldri feil med litt orkester. 6/10 1 1
Tabris Skrevet lørdag kl 18:36 Skrevet lørdag kl 18:36 Jeg klarer ikke helt få tak på hva dette skal være, det blir litt generisk for meg. Men jeg liker jo horns, så... 6,5/10. Jeg har lyst å gi dere noe helt annet, så her er gregoriansk chant version av Hymn of the Fayth fra Final Fantasy-X. Obscurt nok til at temmelig få nok har hørt om det. Men musikken er vakker nok til at jeg tror de fleste kan få glede av det. 3
Gavekort Skrevet lørdag kl 18:54 Skrevet lørdag kl 18:54 Er over gjennomsnittet interessert i musikk fra middelalderen, så synes det er positivt med flere moderne tolkninger. Ikke den mest spennende sangen jeg har hørt på, men kompetent fremføring. 7/10 1 1
:utakt Skrevet lørdag kl 20:46 Skrevet lørdag kl 20:46 Siterer en kommentar fra Youtube: Sitat These guys definitely have music theory degrees and disappointed parents. 3/10? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå