sundalen Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Ja, ditta emne består av om eg skal spille min 80 shaman 80 druid eller 80 lock... Hva ville vert kjekkast og spille både pve og pvp? Håper på gode svar som hjelper meg vidare i letingen takker for alle svar på førehånd
Delta_hf Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Jeg ville sagt druid eller shaman. Får flere muligheter ang. spec og dermed mer variasjon Selv om det er forskjellig spillestil på lock også er alle fortsatt castere :\
N* Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Warlock er litt mindre dps en de andre syntes jeg, etter erfaring med min. Moonkin er imba nå tror jeg.
Ercles Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 (endret) Mindre DPS på warlocks? De har vært topp ranged DPS i raids i flere måneder i guildet jeg er i. Om det er trenden ellers er jeg mer usikker på. Endret 13. juli 2009 av Ercles
Leoron Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har selv spilt alle disse tre klassene i endgame. (Lock ikke spilt endgame i wotlk) Det jeg har endt opp med er at jeg bruker shaman til pve (resto) og Druiden til PVP (feral). Locken er jeg lei, selv om det er den jeg har spilt minst på. Synes det blir kjedelig i lengden. Har også en lvl 80 hunter hvor jeg føler det samme. Jeg finner begge klassene like kjedelige i raid. Men så synes jeg at å dps'e er kjedelig i lengden. Heale og tanke er en helt annen verden. Man må faktisk følge med på hva som skjer hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå