Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama hadde sex med en annen jente


Gjest Gutt 20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, jeg kan forstå tankegangen der tanken på dama med en annen dame er sinnsykt pirrende, tanken på typen og en annen fyr finner jeg pirrende. Men om han plutselig ringte meg fra byen, og fortalte at han hadde havnet i sengen med en annen fyr tror jeg at jeg hadde eksplodert, og slengt frem noe sengetøy så han kunne ligge på sofaen når han kom hjem.

 

Jeg skjønner ikke hva som gjør det så forskjellig fra å havne i seng med en av motsatt kjønn når man er på byen. Joda, blabla "en av samme kjønn kan tilby helt andre sider av sex enn en av motsatt kjønn"-greia er jo en ting. Men om det er argumentet, hadde det da vært greit om jeg plukket opp en fyr med, ehm, *tenke* en fetish for wet-sex på byen, fordi han kan gi meg sex typen ikke kan/vil? Jeg mener, når man er i ett forhold, så må man ofre visse ting, og det er ett bevisst valg. I det jeg ble sammen med typen, så ofret jeg sex med andre, samme av hvilket kjønn, og jeg forventer da virkelig at han har gjort det samme.

 

Nå er dette mer enn tankerekke ut fra enkelte av de holdningene som har vist seg i tråden, mer enn et svar på trådstartes dilemma. Der kan jeg bare si at om han har gitt dama inntrykket at dette er greit, så har han seg selv og takke, og kan egentlig ikke klandre henne noe særlig for utroskap.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Poster anonymt da folk kjenner meg igjen, og jeg vet ikke helt om jeg vil skryte av det (enda :p !!)

 

Greit, dama er på hyttetur med mange venninner og ringer meg (ganske full) og forteller meg at hun nettop har hatt sex med en av jentene. En jeg kjenner ganske godt selv, de er gode venner. Jeg og dama har lenge pratet og "spøkt" om trekant og at hun skal ha sex med andre jenter, men det har jo aldri skjedd. Disse to har klint med hverandre før, men dette har bare vært moro syntes jeg.

 

Jeg er ikke sur, eller, jeg vet ikke. Hvordan skal jeg takle det? Sex mellom to jenter er jo mer allment akseptert enn hvis jeg skulle ha hatt sex, say, med den samme jenta?

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal ta stilling til det. Hun hadde aldri i livet hatt sex med en annen gutt, og innerst inne så syntes jeg det er litt opphissende å tenke på. De er jo heite begge to. Jentesex ffs! Trekant neste? Hehe.. :p

 

Hvordan skal jeg reagere på dette når hun kommer hjem? Noen andre som har opplevd det samme? Æææh, jeg føler meg ikke bedratt eller no slikt. Bare en litt merkelig følelse.

 

Hilsen gutt, 20 år..

 

 

Damen din var ikke direkte utro med en annen... Dette er jo noe dere har tøyset med, og snakket litt om...og det at hun ringte deg rett etterpå for å "skryte" eller whatever sier vel bare at hun gjorde det litt fordi dere har snakket om det...litt fordi hun VET at du tenner på det..ja, det kan faktisk hende det er du som fikk henne til å gjøre det, ikke bevisst, men likevel.. :p

 

3kant neste..hehe...vel, får håpe det for din skyld ;-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Det er jo en teoretisk mulighet at hun finner ut at den andre jenta er den store kjærligheten, og at menn kan dra sin kos... Skjønner meg ikke på slikt siden jenter beviselig ikke har p****, men slikt har skjedd før og vil skje igjen.

 

Viser det seg at jenta er lesbisk, er det nok stor sannsynlighet for at ting skjærer seg uansett :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Eriksjef_*
<hun sa det og det er en god ting. Men du må reagere. I alle fall litt. Det tipper jeg hun forventer. Da viser du på en måte at du er glad i henne. Men om ddu skal gjøre nå særlig mer ut av det vet ikke jeg. Jeg hadde i alle fall ikke vert klar for trekant.

 

Enig, du burde reagere litt mer hvertfall. Hvis du bare ignorerer dette og sier at det er greit, kan det være stort mulig at det samme skjer igjen.

 

-Erik :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...