Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama hadde sex med en annen jente


Gjest Gutt 20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt 20

Vi tok bare en rask prat om det, hadde jo snakket på telefon tidligere. Ingen ting er i veien mellom oss ihvertfall. Selv om jeg fortsatt sitter igjen med en liten merkelig følelse. Det kommer nok til å gå over av seg selv. Godt å høre at folk her er litt spøksomme rundt det, hehe..

 

Jaja. Nå er det bare å vente til 'alle andre' får høre om det her - ser ikke så mye frem til det akkurat. Men det får vi ta som det kommer, I guess.. Folk har jo ingen ting med dette å gjøre selv om jeg vet at folk vil prate og komme med sine fordommer. De fleste vil nok se på dette som ganske harmløst, though (i hvertfall i vår vennekrets).

Lenke til kommentar

For meg hadde det vært det.. jeg ville ikke hoppa i seng med dama mi og den mannlige elskern hennes.

 

Edit: men det var ikek det som var poenget. Om dama mi hadde kommet å sagt til meg at hun hadde vært på fest og blitt drita også hatt sex med en annen jente så ville jeg ikke trodd på henne. Jeg mener, det kunne aldri skjedd meg at jeg ville hatt sex med en annen gutt samme hvor full jeg hadde vært. Meeeen.... muligvis jeg vilel jeg unskyldt meg med det om jeg egentlig hadde hatt sex med en annen jente enn dama mi fordi jeg ville regna med at hun hadde merket det på meg at jeg hadde vært ute på vift og det var noe jeg ikke fortalte.... u c?

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Ville det vært annerledes om denne jenta "som det bare skjedde med" hadde vært en gutt?

 

Selvfølgelig. En tanke på kjæresten sammen med en annen gutt er ikke den samme idéen som i utgangspunktet var så pirrende at man ikke ville hatt noe imot at det tok sted. For meg, isåfall, er dette forskjellen mellom en fantasi, og en fobi.

Lenke til kommentar
Ville det vært annerledes om denne jenta "som det bare skjedde med" hadde vært en gutt?

 

Selvfølgelig. En tanke på kjæresten sammen med en annen gutt er ikke den samme idéen som i utgangspunktet var så pirrende at man ikke ville hatt noe imot at det tok sted. For meg, isåfall, er dette forskjellen mellom en fantasi, og en fobi.

Slenger meg på denne. Tanken på at dama hadde hatt seg med ei jente ville vært.. fantastisk pirrende (mildt sagt)! :)

Meeen om det var en mann.. Yuckie :(

Lenke til kommentar
Hun har ikke nødvendigvis vært utro, selv om mange her skriker om det.

Utroskap er brudd på de interne reglene man har i forholdet om hva som er lov og ikke. Så om du syns det er greit, da har hun lov. Da har hun heller ikke vært utro.

Slenger meg på denne. Det er opp til deg/dere å avgjøre om det kan kalles utroskap eller ikke. Tror ikke jeg hadde hatt sex med en annen jente om jeg var i et forhold med en gutt (mtp rar følelse bare), men ville ikke tenkt på det som utroskap (og hadde blitt overrasket om han hadde reagert sterkt på det også), om det skjedde. Eneste du trenger å gjøre er å hinte til gjentagelse...og huske å nevne at du joiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...