Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama hadde sex med en annen jente


Gjest Gutt 20

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 20

Poster anonymt da folk kjenner meg igjen, og jeg vet ikke helt om jeg vil skryte av det (enda :p !!)

 

Greit, dama er på hyttetur med mange venninner og ringer meg (ganske full) og forteller meg at hun nettop har hatt sex med en av jentene. En jeg kjenner ganske godt selv, de er gode venner. Jeg og dama har lenge pratet og "spøkt" om trekant og at hun skal ha sex med andre jenter, men det har jo aldri skjedd. Disse to har klint med hverandre før, men dette har bare vært moro syntes jeg.

 

Jeg er ikke sur, eller, jeg vet ikke. Hvordan skal jeg takle det? Sex mellom to jenter er jo mer allment akseptert enn hvis jeg skulle ha hatt sex, say, med den samme jenta?

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal ta stilling til det. Hun hadde aldri i livet hatt sex med en annen gutt, og innerst inne så syntes jeg det er litt opphissende å tenke på. De er jo heite begge to. Jentesex ffs! Trekant neste? Hehe.. :p

 

Hvordan skal jeg reagere på dette når hun kommer hjem? Noen andre som har opplevd det samme? Æææh, jeg føler meg ikke bedratt eller no slikt. Bare en litt merkelig følelse.

 

Hilsen gutt, 20 år..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt 20
Hun har vært utro, klarer du virkelig å stole på henne nå?

 

Det føles ikke som om hun har vært utro. Og ja, jeg føler jeg kan stole på henne etter dette.

Lenke til kommentar
Greit, dama er på hyttetur med mange venninner og ringer meg (ganske full) og forteller meg at hun nettop har hatt sex med en av jentene. En jeg kjenner ganske godt selv, de er gode venner. Jeg og dama har lenge pratet og "spøkt" om trekant og at hun skal ha sex med andre jenter, men det har jo aldri skjedd. Disse to har klint med hverandre før, men dette har bare vært moro syntes jeg.

 

Dragen: Har hun nå det? Og hvis så, er det bare hennes feil?

Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg reagere på dette når hun kommer hjem? Noen andre som har opplevd det samme?

 

Hehe. Jeg nærmest "lurte" min kjæreste opp i denne fellen. Har alltid funnet tanken på to jenter ganske pirrende, og i det jeg klarte å presse ut av henne at "alle jenter", hun inkludert, er biseksuell - ja, da måtte jeg bare oppleve hvordan det ville være å "tåle" noe slikt. Jeg er svært nysjerrig på disse forskjellige følelser - jeg er til vanlig svært nysjerrig på alt.

 

Selvsagt, jeg påkyndet det i vårt forhold - og for all del, hun var på ingen måte utro. Hvordan man skal reagere er det vel vanskelig å finne noe bestemt svar på. Personlig måtte jeg bare le, og le enda mer. Det er heller ikke et dårlig samtaleemne på sengekanten. Da mener jeg å snakke og høre på hvordan det var for henne å ha en kvinnekropp kjærtegne henne. :)

 

Nå er ikke jeg personen som lettest føler seg svak eller brukt. Det er vel ikke mange følelsene som kommer til overflaten hos meg. Så om dette vellykkede tilfellet er et klart engangstilfelle blandt mine medmennesker, vet jeg ikke.

 

Det er igrunn en klar forskjell, her. Min kjæreste måtte stadig forhøre seg med meg, hun trodde jeg spøkte: 'Jada, så jeg skal liksom bare ha sex med en jente når jeg får sjansen jeg da? Og det skjer ofte det da, liksom?' Det er altså kanskje noe annet dersom hun ikke må få en klar godkjenning, eller mange, før hun utforsker sine forskjellige behov.

Endret av cuadRo
Lenke til kommentar
Gjest Gutt 20
Hvordan skal jeg reagere på dette når hun kommer hjem? Noen andre som har opplevd det samme?

 

Hehe. Jeg nærmest "lurte" min kjæreste opp i denne fellen. Har alltid funnet tanken på to jenter ganske pirrende, og i det jeg klarte å presse ut av henne at "alle jenter", hun inkludert, er biseksuell - ja, da måtte jeg bare oppleve hvordan det ville være å "tåle" noe slikt. Jeg er svært nysjerrig på disse forskjellige følelser - jeg er til vanlig svært nysjerrig på alt.

 

Selvsagt, jeg påkyndet det i vårt forhold - og for all del, hun var på ingen måte utro. Hvordan man skal reagere er det vel vanskelig å finne noe bestemt svar på. Personlig måtte jeg bare le, og le enda mer. Det er heller ikke et dårlig samtaleemne på sengekanten. Da mener jeg å snakke og høre på hvordan det var for henne å ha en kvinnekropp kjærtegne henne. :)

 

Nå er ikke jeg personen som lettest føler seg svak eller brukt. Det er vel ikke mange følelsene som kommer til overflaten hos meg. Så om dette vellykkede tilfellet er et klart engangstilfelle blandt mine medmennesker, vet jeg ikke.

 

Det er igrunn en klar forskjell, her. Min kjæreste måtte stadig forhøre seg med meg, hun trodde jeg spøkte: 'Jada, så jeg skal liksom bare ha sex med en jente når jeg får sjansen jeg da? Og det skjer ofte det da, liksom?' Det er altså kanskje noe annet dersom hun ikke må få en klar godkjenning, eller mange, før hun utforsker sine forskjellige behov.

 

Takk!

 

Bra det er noen som jeg kan relatere meg til. Da føler man seg straks mye bedre. Jeg føler meg på ingen måte brukt, kjæresten min har ikke vært utro mot meg. Hun hadde det litt moro med en annen jente, that's all. Om det i teorien betyr at hun har vært utro (for hun har jo det), føler jeg det på ingen måte fordi vi har snakket mye om det og vært på "flørtern" med denne jenta flere ganger før. Vet ikke om folk skjønner hvordan ting lå ann FØR det her skjedde?

 

Konklusjonen er: jeg syntes det er greit, og litt festlig. Håper hun ikke kommer hjem i dag uten minne om alt som skjedde og angrer for det hun gjorde. Men hadde jeg vært henne, ville ikke jeg akkurat glist av stolthet rundt frokostboret sammen med alle de andre venninnene. Kanskje jeg bør ringe henne? :roll:

 

Når hun kommer hjem skal jeg lage middag, se på en film og vise henne hvordan mannfolk gjør det! Praten tar vi etterpå..

Lenke til kommentar

Hun kunne jo hatt sex med en annen gutt uten at det hadde vært utroskap om det hadde vært akseptert i forholdet. Trådstarter sier jo at de har pratet om det tidligere, og at han ikke har noe problemer med det og da skjønner ikke jeg helt hvorfor alle her skriker ut at det er utroskap. Prat gjerne om det, men er ikke noe vits å lage en krangel ut av det hvis du ikke har noe problem med det, bare vær åpne rundt det så ikke noen tråkker over streken en gang.

Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg reagere på dette når hun kommer hjem? Noen andre som har opplevd det samme? Æææh, jeg føler meg ikke bedratt eller no slikt. Bare en litt merkelig følelse.

Jeg hadde nok tenkt igjennom den merkelige følelsen, kanskje det er en liten følelse av svikt fordi du ikke var forbredt på det? Eller glede fordi det var det du ville hun skulle gjøre :p ? Men hvis dere har snakka om det og du ikke hadde noe imot det, så er det vel bare å la det ligge, er det ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...