Gå til innhold

terningkast i runescape.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En 3-er.

Jeg er ikke noe særlig begeistret for RS, men er ikke en RS-hater. Så gir det en 3-er.

Spilte RS for 2 år siden vel, og da var ikke grafikken, bevegelsene på personer og andre skapninger så bra. Men har hørt dette har blitt forbedret kraftig, så mulig jeg da ville gitt den høyere.

Men et + som jeg husker var jo at man kunne gjøre så mye forskjellig, og møtte mange hyggelige folk.

Skrevet (endret)

Free play: 3+

Member: 6

Det har forandret seg massivt de siste årene. I member (P2P) er det så ufattelig mye å gjøre og oppdage. Blir nesten som et evighetsspill. Free play får ikke mer enn 3+, siden man hele tiden blir "minnet" på at man må være member hvor enn man går, og hva enn man har lyst å gjøre. Men man har fortsatt et hav av muligheter her også.

Endret av Bushmills
Skrevet

Gir det 2/6 her, spillet har mye å gjøre og mye å underholde med samt quester som er varierende og humorfylt. Dessverre er questene og bygget slik at du aldri vet hva du trenger med deg noe som leder til mye teleporting frem og tilbake for å hente diverse ting du trenger som du oppdager etterpå, noe som leder til at du innleder alle quester med å slå opp en "inventory" list over hva du trenger med deg.

Mye å gjøre trekker faktisk og litt ned synes jeg, noen quester trenger en spesiell level på en av spillets mange skills noe som gjør at du i mange tilfeller ender opp med å levle opp en drøss av skills bare for å gjøre en quest. Litt mer spesialisering hadde egentlig gjort seg slik at man slipper å kjøre gjennom så forferdelig mye. Blir fort kjedelig når du har fletched 6000 yew longs bare for 1 skill level.

Runescape synes jeg sliter mye av hva store MMos og sliter med, alt i alt ender det opp med grinding av et eller annet og dette synes jeg ødelegger litt. Det som er mer ødeleggende for Runescape er skalaen av grinding, du har så mange forskjellig skills å trene at det blir bare en repetiv handling av samme slag hele tiden, i alle fall i andre MMOs må du velge hva du vil gå videre med.

Alt i alt var Runescape et underholdene spill i sine yngre dager men med lanseringen av RS2 synes jeg det gikk nedover, fort, og i dag spiller jeg det nesten aldri.

Skrevet
Free play: 3+

Member: 6

Det har forandret seg massivt de siste årene. I member (P2P) er det så ufattelig mye å gjøre og oppdage. Blir nesten som et evighetsspill. Free play får ikke mer enn 3+, siden man hele tiden blir "minnet" på at man må være member hvor enn man går, og hva enn man har lyst å gjøre. Men man har fortsatt et hav av muligheter her også.

+1

Hadde aldri mulighet for og bli member, og ville egentlig ikke heller. Men kjente mange som var member, og de sa alltid at det var så mye mer å gjøre som member.

Lønner seg å bli det viss man blir en fast spiller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...