Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan da enkelt få "plain android" på desire også

 

 

Ja, men får du 4" skjerm og 8,1 mpixler kamera?

Det kommer an på hva den enkelte prioriterer.

Jo, men det veier ikke opp for en skjerm med dårlig respons etter min mening. Eller er det andre som ikke opplever dette problemet?

Lenke til kommentar

Er så utrolig i tvil! Som nicket tilsier så var jeg i utgangspunktet X10 fan (en telefon jeg har ventet på siden november).

 

Har ikke HTC Hero samme kamera som Desire? Prøvde en Hero, og kameraet var dårlig. Fæl å ta bilder med. Syntes også operativsystemet fungerte litt tregt, og at det var lite tiltalende. Skjønner ikke hva en skal med syv skjermer, da funker tre skjermer mer enn nok.

Lenke til kommentar

Er så utrolig i tvil! Som nicket tilsier så var jeg i utgangspunktet X10 fan (en telefon jeg har ventet på siden november).

 

Har ikke HTC Hero samme kamera som Desire? Prøvde en Hero, og kameraet var dårlig. Fæl å ta bilder med. Syntes også operativsystemet fungerte litt tregt, og at det var lite tiltalende. Skjønner ikke hva en skal med syv skjermer, da funker tre skjermer mer enn nok.

Det er nok samme kamera som sitter i N1.

Lenke til kommentar

Jeg sikler på denne mobilen selv, men liker ikke at folk sliter med dårlig respons i skjermen + vet ikke om jeg liker timescape eller hva det het. Vanskelig. Desire 1000kr billigere, eller denne.

Alle her fornøyde + sider 0g hva er - ved den?

 

Er vel bare én her inne som har dette problemet?

Har heller ikke sett andre som har det...

 

For min del er responsen upåklagelig, og mye bedre enn jeg hadde forventet.

Endret av Eksentron
Lenke til kommentar

Jeg sikler på denne mobilen selv, men liker ikke at folk sliter med dårlig respons i skjermen + vet ikke om jeg liker timescape eller hva det het. Vanskelig. Desire 1000kr billigere, eller denne.

Alle her fornøyde + sider 0g hva er - ved den?

 

Er vel bare én her inne som har dette problemet?

Har heller ikke sett andre som har det...

 

For min del er responsen upåklagelig, og mye bedre enn jeg hadde forventet.

flere som klager på versjon 16 iallefall...har du oppgradert til denne?

Lenke til kommentar

Bokstaven a har jeg lest fra ett nett sted og¨så hadde problemer med. måtte trykke flere ganger for å registrere trykket enkelte ganger

 

Jeg tror at bokstaven a er noe de fleste eiere av x10 har problemer med, meg inkludert :) Men dette har med software å gjøre, telefonen registrerer jo at "knappen" blir trykket på (bildet av a kommer opp) men den dukker derimot ikke opp i tekstfeltet. En programvareoppdatering er nok det som må til! Produktbloggen til Sony Ericsson har flere kommentarer som beskriver samme problem så tror nok de har tatt fatt på saken :)

Lenke til kommentar

Etter en ukes bruk er det kun en ting jeg ønsker var bedre og det er batteritiden, når det er sagt trykker jeg nok mere på min x10 enn noen tidligere mobiler så det er kanskje naturlig med større forbruk av batteri. Siste telefon var x1 og den har etter min mening ekstremt god batteritid til smarttelefon å være.

 

Synes skjermresponsen er god, og eneste grunnen til litt heng i Time- og Mediascape jeg opplever er når det oppdateres med innhold fra nett, når innholdet er lastet ned er responsen rask.

 

Mange ønsker også bedre kontroll på fotolyset og der er jeg enig, litt for tungvint at man må inn i undermenyer for å slå på dette.

 

Ser uansett frem til oppdateringer av OS, og håper SE klarer være raske med gode oppdateringer :)

Lenke til kommentar

fikk nettop mobilen min :) 

 

lurer på en ting, går det ikke ann å få mobilen til å bruke profilbildene på facebook til kontaktbilder på mobilen?

 

går jo ann å koble facebook profilenen til folk sammen med telefonkotaktene på mobilen. Men er det altså mulig å bruke facebook bildene til kontaktene på mobilen?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...