Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan takle at kompis har pult dama?


Gjest Guest_Arco_*

Anbefalte innlegg

Kommer ikke til å dumpe henne, men det spørs om jeg ikke blir nødt til å be ham rykke og reise. Føler meg litt urimelig når det gjelder det, men vet ikke om jeg takler at han hele tiden skal huske på natten med henne når vi er på fester og sammenkomster etc. Han inngår jo også i en større vennekrets, så situasjonen er dømt til å bli komplisert.

 

Men du er klar over at du ikke har noen god grunn til å be ham ryke og reise? Ingen har gjort noe galt her, det er bare du som er ukomfortabel med hva som har blitt gjort, og sånn sett er det din holdning til saken som gjør det hele til et problem. Så lenge det ikke er noen tiltrekning mellom dem lenger, burde det vel gå greit å omgås?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jammenn herregud i styggjævligste helvete da... Folk på dette forumet har faenmeg en tendens til å være så utroooolig naive.

Selvfølgelig er det ikke kult å tenke på at en kompis har pult dama di, selv om dette er i fortiden. Og SELV-FUCKING-FØLGELIG hadde det vært noe annet hvis det hadde vært noen man ikke kjenner!

Det er jo faen ikke noe morsomt å sitte med bilder i hue av dama di og kompisen din, det er rett og slett grunn til alvorlig fysisk og psykisk ubehag :sick:

Det er så selvsagt at jeg gidder faenmeg ikke å forklare det en gang.

No offence forummennesker ;) Blir bare litt oppgitt av og til :p

 

Btw TS, så er du litt fjomp du også da. Dette er ting man ikke spør om hvis man ikke er JÆVLIG tollerant. Og hvis dama di prøver å fortelle deg om det, så sier du enkelt og greit at du ikke vil høre om det.

Hverandres sexuelle fortid er ting man bør vite minst mulig om. Blir bare sjalusi og kjipe situasjoner av å vite om sånne ting.

Endret av Rabies86
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke blitt sammen med dama om jeg hadde visst at hun hadde pult en av mine venner. Eller, jeg setter vel grensa ved bestekameraten(e) min(e). Venner er så som så.

 

Men å be han om å ryke og reise blir jo absolutt helt feil. Han har jo ikke gjort noe galt. Han var heldig, hun var heldig, nå er du heldig. Spørsmålet er om du er heldigere. Det er det alt handler om.

 

Er du bedre i senga, så er du det. Da slipper du å tenke på det.

Har du større utstyr enn kameraten din, så slipper du å tenke på det.

Er du en bedre kjæreste enn kameraten din, så slipper du å tenke på det.

 

Er du dårligere eller verre på noe som du (ts) anser som viktig, så har du et problem. Ikke et personlig problem, var ikke det jeg mente, men da bør du revurdere forholdet med dama.

Lenke til kommentar
Etter å ha snakket med dama om seksuell fortid, viser det seg at hun før meg ble med en av kompisene mine hjem fra byen, og hadde en ons med ham. Han fikk full pakke fra henne, suging, og puling flere ganger i misjonærstillingen uten kondom. Hun var også jomfru når det skjedde. Forholdet er rimelig nytt, og jeg aner ikke hvordan jeg skal takle dette. Kan akseptere at hun har en fortid, men ikke at jeg må se og være kompis med den som har hatt henne. Men det er ikke så lett å ditche det som til nå var en god venn. Han utnyttet henne skikkelig ved at hun var full og uerfaren, og fikk henne til å gjøre noe hun vanligvis ikke ville ha gjort. Egentlig er hun langt utenfor hans league...Så hva gjør jeg? Har ikke lyst til å miste jenta, men hver gang jeg tenker på at han har ligget over henne og tømt seg i henne blir jeg kvalm :( Jeg gruer meg også til reaksjonen hans....føler på mange måter at jeg har endt opp med "damaged goods."

 

Du må bare gjøre som føles rett, men ta deg tid og tenk deg godt om, om du kan leve med og vite slikt. Om du tror det ikke skulle gå så ta likevel en prat med dama!, en god lang samtale kan redde mangt.

Lenke til kommentar
Jammenn herregud i styggjævligste helvete da... Folk på dette forumet har faenmeg en tendens til å være så utroooolig naive.

Selvfølgelig er det ikke kult å tenke på at en kompis har pult dama di, selv om dette er i fortiden. Og SELV-FUCKING-FØLGELIG hadde det vært noe annet hvis det hadde vært noen man ikke kjenner!

Det er jo faen ikke noe morsomt å sitte med bilder i hue av dama di og kompisen din, det er rett og slett grunn til alvorlig fysisk og psykisk ubehag :sick:

Det er så selvsagt at jeg gidder faenmeg ikke å forklare det en gang.

No offence forummennesker ;) Blir bare litt oppgitt av og til :p

 

Btw TS, så er du litt fjomp du også da. Dette er ting man ikke spør om hvis man ikke er JÆVLIG tollerant. Og hvis dama di prøver å fortelle deg om det, så sier du enkelt og greit at du ikke vil høre om det.

Hverandres sexuelle fortid er ting man bør vite minst mulig om. Blir bare sjalusi og kjipe situasjoner av å vite om sånne ting.

"SELVFUCKINGFØLGELIG IKKE!" :roll:

 

..hvorfor skal man i det hele tatt ha slike bilder i hodet? Kan man ikke heller ha bilde av seg selv og dama i hodet, eller bilde av seg selv og carmen electra?

Ikke-eksisterende problemstilling i mine øyne. Forrige dama mi rotet med bestekompisen min på fest, hvor jeg var, et par uker før vi begynte å finne hverandre og 1-2 mnd før vi ble sammen.

Historien om kompisen lo vi selvsagt bare av alle 3, og så det rett og slett som at han hadde kvalitetssikret henne for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Rabies86_*
Jammenn herregud i styggjævligste helvete da... Folk på dette forumet har faenmeg en tendens til å være så utroooolig naive.

Selvfølgelig er det ikke kult å tenke på at en kompis har pult dama di, selv om dette er i fortiden. Og SELV-FUCKING-FØLGELIG hadde det vært noe annet hvis det hadde vært noen man ikke kjenner!

Det er jo faen ikke noe morsomt å sitte med bilder i hue av dama di og kompisen din, det er rett og slett grunn til alvorlig fysisk og psykisk ubehag :sick:

Det er så selvsagt at jeg gidder faenmeg ikke å forklare det en gang.

No offence forummennesker ;) Blir bare litt oppgitt av og til :p

 

Btw TS, så er du litt fjomp du også da. Dette er ting man ikke spør om hvis man ikke er JÆVLIG tollerant. Og hvis dama di prøver å fortelle deg om det, så sier du enkelt og greit at du ikke vil høre om det.

Hverandres sexuelle fortid er ting man bør vite minst mulig om. Blir bare sjalusi og kjipe situasjoner av å vite om sånne ting.

"SELVFUCKINGFØLGELIG IKKE!" :roll:

 

..hvorfor skal man i det hele tatt ha slike bilder i hodet? Kan man ikke heller ha bilde av seg selv og dama i hodet, eller bilde av seg selv og carmen electra?

Ikke-eksisterende problemstilling i mine øyne. Forrige dama mi rotet med bestekompisen min på fest, hvor jeg var, et par uker før vi begynte å finne hverandre og 1-2 mnd før vi ble sammen.

Historien om kompisen lo vi selvsagt bare av alle 3, og så det rett og slett som at han hadde kvalitetssikret henne for meg.

Fett nok det. Men pulte kompisen din dama di? Sugde hun han? (Flere ganger) Hvis ja; har du fått forklart hendelsesforløpet detaljert?

Uønskede bilder i hodet er ikke noe man sitter å "fremkaller" selv. Det er sånn dritt som bare dukker opp og er vanskelig å bli kvitt.

Jeg hadde i hvertfall ikke taklet det særlig bra, og hvis dama mi hadde kommet og fortalt meg noe sånnt og begynt å legge ut om detaljer og stillinger og dritt så hadde jeg sett på det som såpass respektløst at dette alene ville vært dumpegrunn.

 

Kaskje jeg er rar men jeg vil vite minst mulig om dama mi sitt tidligere sexliv.

 

Theres been a fuck up-edit:

Skjedde noe gjestegreier her, og jeg gidder ikke å logge inn og skrive hele innlegget på nytt...

Lenke til kommentar

Ellers så kan vi tenke på en ulveflokk. Et alfapar, et betapar.

Hva gjør alfahannen hvis betahannen prøver seg på alfahunnen? (Grisebank) Alfahannen vil altså ha dama si i fred ;)

 

Men for all del, jeg forstår hva du mener. Det at JEG ikke ville likt en slik situasjon trenger ikke å bety at noen andre vil ha problemer med det. Vi er heldigvis forskjellige tenkende individer som har forskjellige meninger. Og TS er (tydligvis) litt mer på "min side" av debatten :)

Lenke til kommentar
Ellers så kan vi tenke på en ulveflokk. Et alfapar, et betapar.

Hva gjør alfahannen hvis betahannen prøver seg på alfahunnen? (Grisebank) Alfahannen vil altså ha dama si i fred ;)

 

Men for all del, jeg forstår hva du mener. Det at JEG ikke ville likt en slik situasjon trenger ikke å bety at noen andre vil ha problemer med det. Vi er heldigvis forskjellige tenkende individer som har forskjellige meninger. Og TS er (tydligvis) litt mer på "min side" av debatten :)

Det er det som kalles noe så fint som "primitivt". Det er vel for å unngå dette tråden er laget?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...