Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan takle at kompis har pult dama?


Gjest Guest_Arco_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Arco_*
Men du er klar over at du ikke har noen god grunn til å be ham ryke og reise? Ingen har gjort noe galt her, det er bare du som er ukomfortabel med hva som har blitt gjort, og sånn sett er det din holdning til saken som gjør det hele til et problem. Så lenge det ikke er noen tiltrekning mellom dem lenger, burde det vel gå greit å omgås?

 

Det er litt vanskelig å legge til side en så personlig sak. Selvsagt, hadde de vært kjærester hadde det stilt seg annerledes, for da hadde de begge vært likeverdige partnere. Slik som det var, utnyttet han dama mi når hun var full. Han fortsatte å jokke på selv om hun hadde det vondt, og han spermet i henne selv om hun ikke gikk på p-piller. Så det blir jo litt på hennes vegne at jeg er forbanna også. Hun vil ikke like å se ham igjen, det er sikkert. Samtidig blir det rart for andre jeg kjenner at jeg ber ham stikke. Folk vil jo begynne å spørre om grunnen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men du er klar over at du ikke har noen god grunn til å be ham ryke og reise? Ingen har gjort noe galt her, det er bare du som er ukomfortabel med hva som har blitt gjort, og sånn sett er det din holdning til saken som gjør det hele til et problem. Så lenge det ikke er noen tiltrekning mellom dem lenger, burde det vel gå greit å omgås?

 

Det er litt vanskelig å legge til side en så personlig sak. Selvsagt, hadde de vært kjærester hadde det stilt seg annerledes, for da hadde de begge vært likeverdige partnere. Slik som det var, utnyttet han dama mi når hun var full. Han fortsatte å jokke på selv om hun hadde det vondt, og han spermet i henne selv om hun ikke gikk på p-piller. Så det blir jo litt på hennes vegne at jeg er forbanna også. Hun vil ikke like å se ham igjen, det er sikkert. Samtidig blir det rart for andre jeg kjenner at jeg ber ham stikke. Folk vil jo begynne å spørre om grunnen.

På denne delen forstår jeg deg. Men kameraten det er snakk om virker å være litt av et rauhål. Er det da noe tap? Bare ignorer ham fremover, lat som du ikke kjenner fyren. Og spør han hvorfor sier du som sant er, "husker du hva du gjorde mot [insert jentenavn]? Du er et rasshøl, jeg har ikke noe til overs for deg."

Lenke til kommentar
Dette er bare tull.. Behold kameraten, finnes flere damer.

Men venner er noe man skal holde på!

 

I min krets er det nå ihvertfall 4stk som har hatt seg med samme dama, og en var sammen med hu!

 

Det at kompiser alltid går foran damer er bare tull, og den fyren her er neppe noe stort tap heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...