Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan takle at kompis har pult dama?


Gjest Guest_Arco_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Arco_*

Etter å ha snakket med dama om seksuell fortid, viser det seg at hun før meg ble med en av kompisene mine hjem fra byen, og hadde en ons med ham. Han fikk full pakke fra henne, suging, og puling flere ganger i misjonærstillingen uten kondom. Hun var også jomfru når det skjedde. Forholdet er rimelig nytt, og jeg aner ikke hvordan jeg skal takle dette. Kan akseptere at hun har en fortid, men ikke at jeg må se og være kompis med den som har hatt henne. Men det er ikke så lett å ditche det som til nå var en god venn. Han utnyttet henne skikkelig ved at hun var full og uerfaren, og fikk henne til å gjøre noe hun vanligvis ikke ville ha gjort. Egentlig er hun langt utenfor hans league...Så hva gjør jeg? Har ikke lyst til å miste jenta, men hver gang jeg tenker på at han har ligget over henne og tømt seg i henne blir jeg kvalm :( Jeg gruer meg også til reaksjonen hans....føler på mange måter at jeg har endt opp med "damaged goods."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om dette var før du ble sammen med dama di, noe jeg fikk intrykk av, så ville jeg prøvd å glemme hele greia. Han kunne da ikke vite at hun kom til å bli dama di?

 

Agreed.

 

Dessuten virker du bare eiesyk når du reagerer så sterkt på noe som virkelig ikke burde bety noe.

 

Er problemet at dama har gjort diverse ting før hun ble sammen med deg, eller er problemet at hun gjorde det med kompisen din? I så fall, hadde det vært bedre om det var med en du ikke kjente?

Lenke til kommentar

Det var en ganske fucked up situasjon ja, vet heller ikke om jeg kunne levd med noe sånt. Såklart er det jo egentlig ikke noe galt at hun har gjort det før, men når det er med kompisen din blir det litt annet ja..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Om dette var før du ble sammen med dama di, noe jeg fikk intrykk av, så ville jeg prøvd å glemme hele greia. Han kunne da ikke vite at hun kom til å bli dama di?

 

Agreed.

 

Dessuten virker du bare eiesyk når du reagerer så sterkt på noe som virkelig ikke burde bety noe.

 

Er problemet at dama har gjort diverse ting før hun ble sammen med deg, eller er problemet at hun gjorde det med kompisen din? I så fall, hadde det vært bedre om det var med en du ikke kjente?

 

Problemet er nok at det er kameraten og dette er et menneske han vil møte på stadig vekk. Hadde ikke likt det selv, men neppe dumpegrunn alene.

 

"Skjerp deg" er forresten et fryktelig dårlig svar, blackbrrd. Alle er ikke som deg vet du.

Lenke til kommentar
Problemet er nok at det er kameraten og dette er et menneske han vil møte på stadig vekk. Hadde ikke likt det selv, men neppe dumpegrunn alene.

 

Men da ser jeg ingen grunn til å se på henne som "damaged goods". Det er jo bare...teit?

 

Hvorfor ikke?

 

Hvis han har alvorlige problemer med å godta at kompisen har pult på henne, så er hun "damaged" i hans øyne.

Lenke til kommentar
Problemet er nok at det er kameraten og dette er et menneske han vil møte på stadig vekk. Hadde ikke likt det selv, men neppe dumpegrunn alene.

 

Men da ser jeg ingen grunn til å se på henne som "damaged goods". Det er jo bare...teit?

 

Hvorfor ikke?

 

Hvis han har alvorlige problemer med å godta at kompisen har pult på henne, så er hun "damaged" i hans øyne.

Og der har vi problemet.

 

Trådstarteren må endre måten å tenke på, om han skal komme noen vei uten å dumpe henne for noe hun har gjort før de blir sammen. (Som i utgangspunktet er helt idiotisk, med mindre hun har drept en person eller noe i den dur).

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Og der har vi problemet.

 

Trådstarteren må endre måten å tenke på, om han skal komme noen vei uten å dumpe henne for noe hun har gjort før de blir sammen. (Som i utgangspunktet er helt idiotisk, med mindre hun har drept en person eller noe i den dur).

 

Hvis hun har drept noen, så er det noe galt som hun kan klandres for. Hun gjorde ikke noe galt da hun hadde sex med kompisen hans.

 

Men det er fortsatt bilder som kan være vanskelig å leve med. Han kan alltids jobbe med det.

Lenke til kommentar
Gjør en bedre jobb enn han i senga og få henne til å si det til han, kanskje indirekte ved at du spør om du er den beste hun har hatt. Så kan du terge kameraten din med det. Da har du plutselig snudd det hele om til en positiv situasjon.

 

Kompisen må være ganske skjør for at det skal gå inn på han. Hva er liksom oddsen for at hun skulle svare noe annet?

 

Edit: på hvilken måte får dette bildet av kompisen som puler på henne til å forsvinne? Jeg tror ikke dette har noe med hvorvidt han er best eller ikke å gjøre.

Endret av Kloever
Lenke til kommentar
Gjør en bedre jobb enn han i senga og få henne til å si det til han, kanskje indirekte ved at du spør om du er den beste hun har hatt. Så kan du terge kameraten din med det. Da har du plutselig snudd det hele om til en positiv situasjon.

 

Kompisen må være ganske skjør for at det skal gå inn på han. Hva er liksom oddsen for at hun skulle svare noe annet?

 

Sikker på det? Kan jo bli en spennende gamble det der.

 

Nei jeg ser bare fordeler med dette her, kameraten har jo så og si fått henne innkjørt.

Lenke til kommentar
Gjør en bedre jobb enn han i senga og få henne til å si det til han, kanskje indirekte ved at du spør om du er den beste hun har hatt. Så kan du terge kameraten din med det. Da har du plutselig snudd det hele om til en positiv situasjon.

 

Kompisen må være ganske skjør for at det skal gå inn på han. Hva er liksom oddsen for at hun skulle svare noe annet?

 

Sikker på det? Kan jo bli en spennende gamble det der.

 

Nei jeg ser bare fordeler med dette her, kameraten har jo så og si fått henne innkjørt.

 

Merkelig måte å snu problemet på. Hvis det er et faktum at han er best, så kred til TS, men for meg virker det irrelevant ift topic.

 

Blir enklere å takle, men problemet forsvinner ikke. Hadde vært udigg om han gjorde en ræva jobb også.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke?

 

Hvis han har alvorlige problemer med å godta at kompisen har pult på henne, så er hun "damaged" i hans øyne.

 

Ja, da er det vel ikke dama han har et problem med, men kompisen.

 

Han har et problem med at dama har hatt sex med kompisen hans, og da har han igrunn et problem med dama jo.

Lenke til kommentar
Han har et problem med at dama har hatt sex med kompisen hans, og da har han igrunn et problem med dama jo.

 

Ja, da er det mulig jeg misforstod deg da du sa:

 

Problemet er nok at det er kameraten og dette er et menneske han vil møte på stadig vekk.

 

Men dette må han egentlig svare på selv.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Arco_*
Problemet er nok at det er kameraten og dette er et menneske han vil møte på stadig vekk.

 

Kommer ikke til å dumpe henne, men det spørs om jeg ikke blir nødt til å be ham rykke og reise. Føler meg litt urimelig når det gjelder det, men vet ikke om jeg takler at han hele tiden skal huske på natten med henne når vi er på fester og sammenkomster etc. Han inngår jo også i en større vennekrets, så situasjonen er dømt til å bli komplisert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...