Gå til innhold

BK: Mose(r) Måsar


Anbefalte innlegg

Har fått måsungar utafor kontoret på jobb. Var aleine på jobb ein dag så hadde med meg kamera og tenkte ja eg får no ta nokre bilde av denna måsungen. Men det eg ikkje tenkte over var at Måsemora vart krakilsk og då fann eg ut at det var lettare å ta bilde av ho enn å sprige etter måsungen og dogde driten som mora bombar meg med :)

 

Shoooot

post-85068-1246986682_thumb.jpg

post-85068-1246986694_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden lysforholdene er så gode ville jeg brukt kortere lukkertid. Ellers føler jeg fokuset kunne sittet litt bedre på det første bilde, men det er kanskje bare meg. Det at du bruker S/H på disse bildene funker veldig bra, fordi jeg føler ikke det er SÅ mye å hente ut av bakgrunnen som kun består av den blå himmelen.

Lenke til kommentar
Siden lysforholdene er så gode ville jeg brukt kortere lukkertid. Ellers føler jeg fokuset kunne sittet litt bedre på det første bilde, men det er kanskje bare meg. Det at du bruker S/H på disse bildene funker veldig bra, fordi jeg føler ikke det er SÅ mye å hente ut av bakgrunnen som kun består av den blå himmelen.

 

Det med lukkertiden er eg enig i, men fokusen var vanskli. Var sånn "in the moment" bilder, hadde ingeen tid til fokus elns, bare shoot to kill

Lenke til kommentar
De jævlene der foretrekker jeg å skyte med noe annet enn kameraet. Og da snakker jeg ikke om p9s'en min. OH SNAP.

 

Ellers fine bilder. Svart/hvitt gjorde seg. Litt uskarphet her og der. Exif?

 

Som om din penis hadde vert sterk nok til å treffe måsane :p

 

Bilde 1:

Blender 9.0

Lukker 1/320

 

Bilde 2: -"-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...