Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker det for dere nå? Når jeg prøver å åpne Voddler (programmet), åpner den nettleseren på Voddler.com, hvor jeg møter på en gul boks som inneholder teksten: "Voddler is not yet available in your Country."

Får samme teksten når jeg prøver å logge inn. Noen som vet om noen svenske proxysider/programmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får det samme, har aktivert den og den fungerer hjemme. Når jeg sitter på laptopen nekter den å fungere på grunn asv "Voddler is not yet available in your country"

Skrevet

Fikk min nye account idag men hjalp ikke noe serlig når jeg får opp "Voddler is not yet available in your current country".... :p

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Huff, får det samme.. :(

Skrevet

logget på i dag og skulle ha en filmkveld men kommer ikke inn :o

På voddler programmet står det feil pw, og på siden står det feil land.

:o

:o

(som dere kanskje ser er jeg sjokkert)

Skrevet

Jeg får også "Voddler is not yet available in your current country", selv om jeg har fått aktivert kontoen min igjen og har logget inn før uten problemer. De sliter vel med et eller annet (igjen :roll: ) Litt dumt, siden det hadde passet bra å se en film nå, siden jeg ikke vil legge meg på stigende rus. :p

Skrevet

Endelig fått reaktivert kontoen, hadde vært nice og sett film på en slik dårlig søndag, men får det samme som NgZ "Voddler is not yet available in your current country"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...