Gå til innhold

HTC Magic tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer sense for dere som har installert det? Er vel litt mer RAM på Heroen så skulle tro det ikke kjørte optimalt på magicen, eller?

 

Kan forøvrig anbefale følgende apps:

 

Glympse - Lar deg sende en link per sms/epost med en link som gir leseren et midlertidg kart med din nåverende posisjon.

 

ACast - lar deg abonnere på, og laster automatisk ned podkaster.

 

dgAway - lar deg sende sms automatisk til inkommende anrop dersom du er opptatt + mer

 

Gmote - fjernkontroll til musen + musikk/video for PC

 

My Tracks - tar opp reiseruter via GPS og gir deg fart,distanse osv.

 

Wikitap - oppslagsverk

 

Wikitude - viser severdigheter i nærheten i kamerasøkeren ved hjelp av GPS + kompass

Lenke til kommentar

Har hatt sense i et par min så vil ikke utale meg så mye selv. Magic og Hero har samme hardware, Hero har verken mer ram eller cpu så det skal funke like godt på en Magic som en Hero. Men kan ikke utale meg om dette selv enda.

 

Det er derimot mange som har testet sense og liker det veldig godt. 

Lenke til kommentar
da satser jeg på at mobilen kommer i morra og har bestilt dette minne kortet på ebay.

forbanna møkkafyt.. bestilte et samsung MicroSD 8Gb class 6 men fikk et scandisk class 2 kort med 8Gb.

 

 

Og no vart det Hero rom på meg også:)

 

Gratulerer med Hero! :)

For min del må jeg si at jeg er overrasket over hvor godt denne kjører på Magic. Jeg er iallfall veldig godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer sense for dere som har installert det? Er vel litt mer RAM på Heroen så skulle tro det ikke kjørte optimalt på magicen, eller?

 

Det er ikke mindre RAM i Magic. Det er _nøyaktig_ samme hardware, utenom 3,5 mm utgang.

 

Vodafone-utgaven av Magic derimot har mindre RAM. Utrolig tåpelig påfunn, og jeg fatter ikke hvilken grunn til har for å gjøre det.

Lenke til kommentar
Flashet Hero rom inn på min Magic i dag og føler telefonen ble litt treigere. jeg har også byttet bootloaderen slik at cpu har en max på 528mhz i stedet for det som er originalt(rett over 300 mener jeg det var).

 

Men ellers så er Hero rommen bare helt rå :)

 

528mhz er standard på Magic og Hero.

Lenke til kommentar
Flashet Hero rom inn på min Magic i dag og føler telefonen ble litt treigere. jeg har også byttet bootloaderen slik at cpu har en max på 528mhz i stedet for det som er originalt(rett over 300 mener jeg det var).

 

Men ellers så er Hero rommen bare helt rå :)

 

528mhz er standard på Magic og Hero.

 

The frequency of the CPU inside magic is self-adjusted according to real-time processing demand.

However, there is a parameter in rom defining the range (max and min) of cpu frequency adjustment.

In OEM roms, the max freq is set at only 384Mhz.

 

In the following two versions of boot.img, the cpu freq range is redefined.

[min=max=528Mhz] http://www.4shared.com/file/11593985...always528.html by richyyun

Note that when min=max=528Mhz, you battery doubtedly drains slightly faster!

Lenke til kommentar

Har spurt om dette før men ingen som har svart...Er det noen som har funnet ut hvordan man overfører kontakter til SIM-kortet? er lett å overføre fra sim til tlf men vet ikkje hvordan det gjøres motsatt vei....

Og samtidig...jeg lurer på hvordan instillingene på tlf skal være for mms. da mener jeg ikkje oppsettet for det har jeg men innstillingene på selve tlf for at en skal kunne motta men ikke være koblet til nettet hele tiden.....på forhånd takk...

Lenke til kommentar

Har ett spørsmål angående touchskjermen på denne telefonen. Er den omtrent like "følsom" som iPhone/iPod touch? Jeg prøvde en kompis sin nokiatelefon, og der følte jeg at jeg måtte "trykke fysisk" på skjermen for at den skulle registrere deg, og ikke bare være borti med fingrene sånnsom jeg er vant til fra iPodn.

Lenke til kommentar
Har ett spørsmål angående touchskjermen på denne telefonen. Er den omtrent like "følsom" som iPhone/iPod touch? Jeg prøvde en kompis sin nokiatelefon, og der følte jeg at jeg måtte "trykke fysisk" på skjermen for at den skulle registrere deg, og ikke bare være borti med fingrene sånnsom jeg er vant til fra iPodn.

Ja, det er som på iPhone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...