Gå til innhold

Mafia Spill (script)

Anbefalte innlegg

Hey :)

Jeg har planer om å lage egen mafia spill,tekstbasert som eks nordic mafia osv !

jeg er ute etter script som gjør dette her lettere !

vet du om noen bra script eller kan du lage en for 1000kr ? send meg pm eller send meg meil på [email protected]

send meil så snakker vi mere om det eller spør her inne !

mvh

Sharkoon :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er en eks på hva som det skal være mulig å gjøre på spille!

-Egen acc.

-Skal gå ann å redigere egen profil

med avatar å tekst under der,Farger osv.!

-Ranker (ca 13 ranker).!

-Ran biler.!

-Ran hus.!

-Fight Club (skal kunne ranke deg der å bli sterkere for 5 % hver gang du klikker på Trening,å skal kunne bete penger).!

-Gambling(terninger: Du satser eks 100 kr å om man for støre tall en han som prøver seg vinner man,

lotto: Man skal kunne satse på å kjøpe seg lotto k å vinne på det,

Hesteløp: Man skal kunne satse på en av 3 hester,satse 100 kr på en av de 3 venner man så for man 3x ganer så mye eks,satse 100.- om man vinner for man 300.-..!

-En litten multi system(Hvor man kan adde admins som kan deactivere spiller med flere enn 1 acc på samma ip / ip.!

-Forum admins,(Admins som kan slette ting på forume.!

-Admin (alt,adde nye moderatorer osv,kan snakke mere om det senere).!

-Familier (Man kan kjøpe / eie egen familie,max 15 spillere i en familie å max 15 familie på spille,når man joiner familie skal man få egen Familie forum under den vanlige forumet.!

-PM (man skal kunne sende brev til hverandre ingame).!

-SMS-Firma (Man skal kunne eie egen sms firma,max 5 sms firmaer på spille,å folk skal kunne velge din sms å på den kan man sette priser pr sms å tjene litt penger på det.!

-Liv vakter (man skal kjøpe liv vakter for å ikke bli drept,max 5 liv vakter å en liv vakt varer 1 dag eks fra 00:00 til 00:00 neste dag!

-Poeng (man skal kunne bestille poeng via sms å kjøpe seg flere enn 5 livakter,man skal kunne kjøpe kuler å ingame penger,styrke på Fight cluben eks).!

-epay (der skal man kunne kjøpe poeng med pengene du har på spille eller selge poeng man bestiller på sms,Kuler man skal kunne selge kuler også!

-Kule liste (liste over hvor mange kuler du må bruke for å drepe en av de 13 rankene).!

-Drap (Man skal kunne drepe spiller som ikke har B på spille,med så mange kuler som man skal trenge for den ranken spilleren er osv )

-Enkel design!

Kommer ikke på flere ting nå !

kan du mekke noe som dette her send meg e-meil så snakker vi om prisen :)

eller e meil meg :

[email protected]

MVH

sharkoon

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Utfra beskrivelsen så ser det ut som blod kopi av nordicmafia (og lignende spill). Hva med å komme med noe nyskapende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...