Gå til innhold

Mobil problem! Mobilen eller Onecall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! I det siste har jeg begynt å oppleve at dekningen på mobilen min er ustabil. Når noen ringer meg, eller jeg ringer dem - varer samtalene fra 10-20 sekunder, deretter stopper samtalen pågrunn av dekningen blir borte.

Det har ikke skjedd før, men startet nå i det siste. Mobilen har ingen synlige skader. Det er Sony Ericsson W880i - og jeg har OneCall.

Kan noen fortelle meg hva som er problemet. Er det onecall sin skyld, eller er det rett og slett mobilen min?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Skrevet (endret)

Prøv først å sette på automatisk nettvalg.

Edit: BTW, hvor i landet skjer dette? Kan det være at handover mellom 242-01 og 242-05 skaper problemer?

Endret av Slettet-376f9
Skrevet

Skru av 3G. Hvis det skjer hele tiden med 3G av så forsøk med annet simkort. Vær sikker på at du har god dekning i området du tester i.

Skrevet (endret)
Og husk programvareoppdatering. 90% Av mobilreprasjoner består ene og alene av det!

HVA? Hvor i alle dager har du det tallet fra?

Endret av Flodec
Skrevet
Og husk programvareoppdatering. 90% Av mobilreprasjoner består ene og alene av det!

HVA? Hvor i alle dager har du det tallet fra?

Det var en overdrivelse, ser nå at den ikke var så tydelig som den burde vært :)

Jeg har selv jobbet med mobiler, og erfart at MINST halvparten av alle mobilreprasjoner består av programvareoppdateringer.

My bad :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...